Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 30 april 2017

Enjoy

Hallo allemaal,

Wat een heerlijk weer is het nu. Extra genieten nu na het frisse weer van de afgelopen tijd. Vandaag heb ik een kaartje voor jullie gemaakt met gelatos van Faber Castell. Ik heb er weer een verslaving bij  hoor hahaha. Afgelopen vrijdag heb ik een doosje met verschillende kleurtjes gekocht. En ik ben om hoor! 


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art A5 -2 gebruikt. De grootste maat heb ik uit wit cardstock geknipt en een maatje kleiner uit zwart cardstock. Nog een maatje kleiner uit wit cardstock en die heb ik gebruikt voor de gelatos

Dutch Doobadoo Shape Art A5 -2
470.713.143

Op het kleinste witte cardstock heb ik 3 verschillende masks erop gelegd en ingesmeerd met Dutch Doobadoo Structuurpasta. Aan de linkerkant heb ik de Dutch Doobadoo Mask Art Swirls gebruikt.

Dutch Doobadoo Mask Art Swirls
470.715.047


Rechtsonder heb ik de Mask Art Patch gebruikt.

Dutch Doobadoo Mask Art Patch
470.715.104

Rechtsboven heb ik de Mask Art Stripes gebruikt.

Dutch Doobadoo Mask Art Stripes'
470.715.105

Nadat ik de structuurpasta heb gedroogd met een heattool heb ik de kleurtjes met de gelatos erop gebracht. Ik heb 2 paarse en 2 rose kleurtjes gebruikt. Je kliedert met de gelatos wat op de shape art. Dit hoeft absoluut niet netjes te zijn hoor! Daarna heb ik met een billendoekje de kleuren uitgeveegd. Je kunt met dit doekje de kleuren ook heel mooi in elkaar overlopen.

Dutch Doobadoo Structuurpasta
870.000.000

In het midden heb ik nog 2 stempeltjes van Kaiserkraft gestempeld. Gewoon los in de hand gestempeld (dus niet de stempel op een stempelblok plakken). Linksboven nog een stempeltje van Crealies.

Linksboven nog pareltjes gemaakt met de Pearl Pen. 

Dutch Doobadoo Pearl Pen White
870.003.010

De tekst Enjoy is van Noor! Design en komt uit de stempelset Sorry 6410/0312. Ook de zwarte vlindertjes zijn van Noor! Design. Deze komen uit de blauwe ronde mal met vlinders 6002/0322. 

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Dan wens ik je natuurlijk een hele fijne dag en geniet van het mooie weer. En uiteraard alvast bedankt voor je leuke reactie.

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten