Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 2 april 2017

Dutch Doobadoo Sketch Challenge #26

Hallo allemaal,

Wat heeft Jolanda voor deze maand weer een te gekke sketch Challenge voor jullie bedacht. We hopen dat jullie massaal mee doen.


Deze maand een Stand Up model. Zo leuk met de 2 tags er in verwerkt.

Dit is mijn voorbeeldkaart geworden.


Het designpapier dat ik gebruikt heb, is van Noor! Design Life is a journey 611/0519. Uit deze collectie heb ik ook de stempels 6410/0409 (tekst), 6410/0394 (afbeeldingen op de labels) en malletjes 6002/0781 (auto en boot) gebruikt. Ook het plaatje van de zeilboot komt van een knipvel uit deze collectie

Het plaatje heb ik geplakt op een blauwe Noor! Design mal 6002/0631.

Bovenaan de rand heb ik de Noor! Design randmal met sterren geplakt. Die heb ik 2x uitgestanst. En bij het plakken op enkele stukjes de onderste rand doorgeknipt zodat hij makkelijker rond te plakken is.

Onder de boot zie je nog wat zeewier (Noor! Design Under the Sea 6002/0654) geplakt. Hierbovenop de boot en achter de boot nog een zakhorloge (Noor! Design Back in Time 6002/0218).

Aan beide zijkanten heb ik een hekje (Noor! Design Under the Sea 6002/0653) geplakt. Ik heb deze doormidden geknipt.


Hier nog een foto met de labels los. Voor de labels heb ik de Noor! Design mal 602/0348 gebruikt. 

Op de label met het autootje en op de zijde rechts heb ik de Dutch Doobadoo Mask Art Gears gebruikt. Die heb ik op het papier gelegd en daarna met inkt bewerkt.

Dutch Doobadoo Mask Art Gears
470.154.001

Op de linkerzijde heb ik een Compass stempel van Darkroom Door gestempeld. 

Het leuke ankertje op de meest linkse label is ook van Noor! Design en komt uit de Seashore collectie 6002/418.

Ik hoop dat je het leuk vindt en dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind april 2017 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.


foto van Jolanda Bergmans.

Heb je geen Facebook? Dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: joyce@dutchdoobadoo.nl.

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen eind april met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans). De winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.

We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten