Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 20 april 2017

HobbyVision Challenge #61

Hallo allemaal,

Het is de 20e, dus starten we weer een nieuwe challenge op ons HobbyVision blog. En deze keer is het wel een hele leuke:

Deze maand is de Challenge: 
Maak een kaart naar aanleiding van dit liedje

Berend Botje ging uit varen.


Dit is dan mijn voorbeeld geworden:



Ik ben aan de slag gegaan met de MDF Sailboot Set van Dutch Doobadoo. Ik ben begonnen door het onderste plaatje in te smeren met de Dutch Doobadoo Gesso. Daarna bij de overige mdf delen de randen wit gemaakt en beplakt met het nieuwe Seashore designpapier van Noor! Design.

Uit de Noor! Design Seashore collectie heb ik de overige mallen gehaald. 

Op het randje een klein stukje vissersnet geplakt. Op het laatst heb ik de Dutch Doobadoo Paper Art Bubbles geplakt.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

(Ik zet later nog de gebruikte artikelen hieronder)

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten