Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 27 april 2017

Bloghop Dutch Doobadoo

Hallo allemaal,

Daar is onze nieuwe Dutch Doobadoo collectie. Helemaal in het sprookjes thema.


   foto van Jolanda Bergmans.  foto van Jolanda Bergmans.

We hebben weer heel veel leuks dat we jullie willen laten zien. En zoals jullie van ons gewend zijn, kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen. Dus doe gezellig mee.
  
 

Wat moet je doen?

  • Ga tussen 27 april t/m 29 april langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Als je de bloghop volgt, kom je net bij de prachtige creatie van Tineke vandaan.
Dit is dan mijn kaart geworden. Ik ben aan de slag gegaan met de Shape Art.


Ik ben  begonnen door de mal op wit cardstock over te nemen. Daarna een maatje kleiner uit designpapier. Deze is van Echo park Once upon A Time Princess.

Achter de stempel heb ik 2 stukjes designpapier geplakt. De stempel heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.

Dutch Shape Art
470.713.144

  

Ik vond de nieuwe typemachine van Noor! Design zooo leuk. En om hem bij een prinsessenkaart te laten passen, heb ik hem uit goudkleurig papier gestanst. Schuin achter het designpapier heb ik nog een blauwe noor mal geplakt.



Bij een prinsessenkaart horen natuurlijk ook kroontjes. Linksbovenaan heb ik een Noor! Design kroon geplakt. (uiteraard ook uit goudpapier gestanst). 

In het midden en onderaan bij de bloemetjes heb ik de Dutch Doobadoo Cardboard Art Kroontjes geplakt. Deze heb ik met goudkleurige inkt gekleurd.

Op de kroontjes heb ik nog pareltjes gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearle Pen Paars en in de bloemetjes met de gouden Pearl Pen.

En dan nu hop, hop naar het blog van Hanny om te zien wat voor moois zij gemaakt heeft.

Uiteraard bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,





25 opmerkingen:

  1. Gorgeous Monique. I love all of the layers and such a cute image.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke combinatie kleuren. En mooi ingekleurd. (Wou dat ik zo kon kleuren 😊) prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oja wat leuk met die gouden details! Hoort natuurlijk bij een prinsessenkaart! Mooi ingekleurd deze schattige stempel. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke plaatjes. Gezellige kaart
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooo, wat een leuke creatie.
    Past echt helemaal in het nieuwe thema.
    Wat een sprekende kleuren heb je gebruikt
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart!
    Dat stempeltje is zo schattig. Prachtig ingekleurd.Mooie kaartvorm, valt me op dat er lekker veel op kan, hou ik wel van.
    Leuke details. Bedankt,groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie prinsessenkaart, de mal is heel elegant. Mooie digi en mooi ingekleurd, leuk al die gouden accentjes.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige creatie Monique, wat een mooi ingekleurde stempel, toppie...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer heel wat anders, maar ook heel mooi deze nieuwe mal en je hebt er iets heel moois van gemaakt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje, lekker vrolijk.
    groeten Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wat vind ik deze leuk!!! De meisjes al helemaal! Mooi gekleurd ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O wat vind ik deze leuk!!! De meisjes al helemaal! Mooi gekleurd ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel prachtig en wat heb je de stempels mooi ingekleurd.
    Mooie mallen heb je gebruikt.

    Groetjes van Louwina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke meisjes kaart. Echt een feest om naar te kijken.
    Groetjex Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig leuke producten weer, en daarvan een mooie kaart gemaakt.
    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke koninklijke kaart, met de gouden typemachine en kroontje en dan ook nog once upon a time design papier! Helemaal geslaagd.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke (helemaal in de koninklijke verjaardagssfeer) kaart. Super mooi.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Grappig kaartje Monique! Helemaal in koninklijke sferen.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart op de dag van de konings zijn verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leukerdje!! ik vind de goudkleurige accenten helemaal geweldig! De kroontjes staan ook op mijn lijstje!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk is je kaart Monique!
    Heel apart alles bij elkaar!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een mooie kaart en wat heb je de stempel mooi ingekleurd. Het past allemaal heel goed bij elkaar, klasse.

    BeantwoordenVerwijderen