Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 1 mei 2017

Dutch Doobadoo Sketch Challenge #27

Hallo allemaal,

Hebben jullie weer zin in een nieuwe uitdaging? Want ook deze maand hebben we weer een leuke Sketch Challenge voor jullie bij Dutch Doobadoo!


Deze keer heeft Jolanda de Card Art Klok in de sketch verwerkt. Een leuke mal met veel mogelijkheden zoals je ziet.

Dit is dan mijn voorbeeldkaart geworden:


De stempel is van Dreamerlands en heb ik ingekleurd met de Brushmarkers. Het designpapier 6011/019 is van Noor! Design en komt uit de Life is a Journey Collectie.

Aan de linkerkant van de klok heb ik nog een paar bloemetjes (Noor! Design, Vintage Flourishes 6003/0065) geplakt. In de bloem uiteraard de pareltjes en achter de bloemetjes blaadjes. Deze komen uit de Dutch Doobadoo Paper Art Leaves 2.

Dutch Doobadoo Paper Art Leaves 2
472.948.044

Behalve in de bloemen heb ik ook op de wekker nog parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen.

Dutch Doobadoo Pearl Pen White
870.003.010


Aan de binnenkant heb ik achter de bloementoef ook nog de blaadjes uit de Paper Art Leaves 2 geplakt. Op de middelste strook heb ik de blauwe Noor mal 6002/0459 geplakt. Hierop de tekst uit de stempelset 6410/0022 Back in Time.

Ook uit deze collectie komt het zakhorloge 6002/0218. De bloemen (6003/0065 en 6003/0066) zijn ook van Noor! Design en komen uit de Vintage Flourishes serie.

Naast de bladeren van Dutch Doobadoo heb ik ook Noor! Design bladeren ( 6002/0331) gebruikt. Dat zijn de groene blaadjes en komen uit de Garden Collectie.

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind mei 2017 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.


Heb je geen Facebook, dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: joyce@dutchdoobadoo.nl.  

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen eind mei met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans). De winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren en dat jullie allemaal meedoen met de Dutch Doobadoo Challenge.

Heel veel succes!

Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten