Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







vrijdag 1 mei 2020

Dutch Doobadoo Sketch Challenge #63

Hallo allemaal,

We hebben weer een nieuwe maand en dat betekent ook een nieuwe Sketch Challenge. Nummer 63 alweer. En hij is weer superleuk!

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Het is weer een tof Card Art model 470.713.770 deze keer. We zijn erg benieuwd naar jullie kaarten!

 Ook ik ben aan de slag gegaan met de sketch en dit is mijn voorbeeld geworden.


De basis heb ik overgenomen uit cardstock.  

Voor de voorkant heb ik de bijpassende labelvellen Country Garden gebruikt.

Noor! Labelvellen Country Garden
6011/421
6011/0421 Noor! Labelvellen Country Garden 

En hoe mooi is de aster. Ik heb hem gemaakt met de Floral Flourishes Aster.

Floral Flourishes Aster
602/1253
6002/1253 Floral Flourishes Aster

Op het blad van de aster heb ik nog een Paper Art vlindertje geplakt.

Dutch Paper Art Vlinders
472.948.051
472.948.051 Laser Paper Art A5 wit Vlinders

Het 3D vogelhuisje is van Magnolia.

De Banners is een nieuwe mal van Noor! Design. Echt zo gaaf deze. Hierbij is ook weer een aparte stempelset met diverse teksten die op deze banners passen.

Snijstansmal Banners
6002/1467
6002/1467 Snijstansmal - Banners 


De binnenkant van de mal heb ik overgenomen uit designpapier Country Garden van Noor! Design.

Paper Bloc Country Garden
6011/0643
6011/0643 Paper bloc Country Garden

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind mei 2020 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.

Heb je geen Facebook? Dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: joyce.martens@noortje-design.nl.

Natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen eind mei met random de winnaar. Wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans. De winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.

We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!


1 opmerking: