Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 9 mei 2020

Adventure await, good luck on your travels

Hallo allemaal,

Vind je het ook zo lastig om mannenkaarten te maken? Nou ik wel hoor. Ik vind het niet altijd meevallen. Maar met het Noor Men's World designpapier en de bijpassende labelvellen wordt het ons wel makkelijker gemaakt.


Voor de basis heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo mal 470.713.786 gebrruikt die eind deze maand uitkomt. Deze heb ik overgenomen uit donkerbruin cardstock. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit het designpapier Men's World.

Paper Bloc Men's World
6011/0575
6011/0575 Paper bloc Men's world


In het middelste vlak heb ik in het midden de Streetwear Circle geplakt. Bij deze mal hoort ook nog een kleinere cirkel. Die zie je achter de bingokaartjes.

Stansmal Streetwear Circle
6002/1497
6002/1497 Snij-embosstansmal Streetwear Circle

Het plaatje komt uit de bijpassende labelvellen. In deze set zit een vel met plaatjes en vellen met labeltjes, banners, bingokaartjes enz. Echt zo handig!

Noor! Labelvellen Men's World
6011/0425
6011/0425 Noor! Labelvellen Men's World


Op de linkerkant heb ik een label uit de labelvellenset geplakt. Met de Scr@p stans labels & Tags heb ik de cirkel uitgestanst. In plaats van een cirkel heb ik de bloemvorm gebruikt. Om de witte randjes die zijn ontstaan buiten de cirkel, heb ik een beetje weggewerk door de randjes bruin te maken met vintage photo.

Scr@p Stans Labels & Tags
6002/1175
6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags

Onderaan heb ik nog een afdruk gemaakt met een stempeltje uit de clearstempelset Streetwear. Met deze stempelset heb ik her en der nog wat op de kaart gestempeld.

Clearstempel Noor Streetwear
6002/0529
6002/0529 Clearstempel - Noor- streetwear


Bij deze mannenkaart vond ik de sneakers er helemaal bij passen. Ik heb het papier na het stansen en embossen in de mal laten zitten en de geƫmboste gedeeltes bruin gemaakt met vintage photo. Ook voor de onderkant van de sneakers heb ik de stempelset Streetwear gebruikt.

Streetwear Sneakers
6002/1496
Noor! Design - Streetwear Collection - Streetwear Sneakers


Om de kaart te sluiten, heb ik er een band omheen gemaakt. Aan de boven- en onderkant heb ik de  Streetwear Border geplakt.

Streetwear Border
6002/1498
6002/1498 Snij-embosstansmal Streetwear Border

Om de band toch een wat stoerder effekt te geven, heb ik de Vintage Jeans Pocket erop geplakt. De geĆ«mboste gedeeltes heb ik bruin gemaakt met de Vintage Photo. 

Vintage Jeans Pocket
6002/1388
 6002/1388  Vintage Jeans Pocket

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.

Dan wens ik je een fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten