Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 16 mei 2020

Nieuwe Woning.... Nieuwe Herinneringen....Nieuwe Avonturen

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een verhuiskaartje gemaakt. 


Voor de basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. De binnenmaten van de mal heb ik overgenomen uit het prachtige designpapier Country Garden. 

Paper Bloc Country Garden
6011/0643
6011/0643 Paper bloc Country Garden 



En hoe mooi is toch de border Viktoria. Hij is zo sierlijk. Ik heb deze border aan beide  zijkanten  geplakt. 

Blauwe Border Viktoria
6002/1491
6002/1491 Snij-embosstansmal Border Viktoria



Bij deze border mal is er ook nog een bijpassende vierkante mal Viktoria. Die heb ik in het midden geplakt. Heel handig is de ook mal die ook in deze set zit, om te matten. 

Blauw vierkant Viktoria
6002/1492
6002/1492 Snij-embosstansmal Vierkant Viktoria

Bloemen mogen natuurlijk niet ontbreken. Ik heb de mijn favoriete mal, de Floral Flourishes Chrysant gebruikt.

Floral Flourishes Chrysant
6002/0972
6002/0972 Floral Flourishes Chrysant


Bij een verhuiskaartje hoort natuurlijk ook een brievenbus. Deze is uit de Little Happiness serie. Na het stansen en embossen heb ik mal in het papier laten zitten en de geëmboste gedeeltes bruin gemaakt met Vintage Photo.

Little Happiness Brievenbus
6003/3002
6003/3002 Little Happines brievenbus 

De lieve nijlpaardjes en de tekst komen uit het Bella Lulu knipvel Verhuisd.

Bella Lulu Knipvel Verhuisd
3000/0018
3000/0018 Bella Lulu Knipvel Verhuisd


Dat was dan mijn kaart voor vandaag. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. 

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,



Dit is de mal van Dutch Doobadoo heb gebruikt:

Dutch Swing Card Art Romance
470.713.302
470.713.302 Swing Card Art Romance

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Monique! De mallen aan de zijkanten en in het midden zijn prachtig inderdaad, heel sierlijk. Dit stencil heb ik ook al een tijd, moet m er weer eens bij pakken! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart!
    Mooie zachte kleurtjes gebruikt.
    De hippo's zijn schattig.
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen