Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 21 mei 2020

Bloghop Noor! Design nieuwe collectie mei 2020

Hallo allemaal,
Het is ook voor ons altijd weer een feestje als de nieuwe collectie uitkomt. Hieronder even een overzicht van de materialen die nu weer in de winkels liggen.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.  
Onze handjes jeukten natuurlijk weer om hiermee aan de slag te gaan.

We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop op 21 mei langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achtergelaten, kom je weer terug op het Noor! Design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren.

Wat een geweldige collectie is er weer uitgekomen! Ik ben ermee aan de slag gegaan en dit is mijn voorbeeld geworden.


Ik heb een soort boekje gemaakt. Het idee van de binnenkant kwam ik tegen in een Magnolia magazine. Alleen zat er geen achterkant bij en dat vond ik niet zo mooi. Om dit mooi weg te werken, heb ik er maar een omslag bij gemaakt. Omdat ik deze niet uit 1 stuk papier kon krijgen, moest ik deze uit 2 stukken cardstock halen. Het designpapier is het nieuwe Spring's Arrival.

Rechtsboven heb ik de Vintage Flourishes sterren geplakt. Ik heb ze uit designpapier gestanst. Ze zijn superleuk om te gebruiken en zoals je ziet, niet alleen voor kerstkaarten.

Vintage Flourishes Sterren
6003/0088
6003/0088 Vintage Flourishes Sterren

De tekst komt uit de labelvellen Spring Arrivel die precies past bij het designpapier.


Links onder de bloem heb ik de Vintage Border Swirl geplakt.

Vintage Border Swirl
6002/0359
6002/0359 Vintage Borders Swirl

Boven de bloem zie je nog een stukje van de Vintage Flourishes Swirl

Vintage Flourishes Swirl
6003/0092
6003/0092 Vintage Flourishes Swirl

De bloem heb ik gemaakt met de Floral Flourishes Aster.

Floral Flourishes Aster
6002/1253
6002/1253 Floral Flourishes Aster


De binnenkant.


Dit is dan de binnenkant. Achter de mal heb ik diepte in de kaart gemaakt. De mal pastte precies op de randen. Linksboven heb ik op de Garden Leaves, de Floral Flourishes Charlotte geplakt.

                                                 Garden Leaves                Floral Flourishes Charlotte
                                                    6002/0939                         6002/1314
6002/0939 Garden Leaves         6002/1314 Floral Flourishes Charlotte


En hoe gaaf is toch de blauwe poort. Ik heb deze uit zwart cardstock gestanst. Ik vond dat dit wel een mooi contrast gaf met de rustige kleuren van het designpapier.

Bovenaan zie je nog de Vintage Flourishes Vlieger.

Vintage Flourishes Vlieger
6003/0073
6003/0073 Vintage Flourishes Vlieger




Tussen de poort heb ik de blauwe mal Spring geplakt. De bijbehorende bloemen heb ik gekleurd met distress inkt.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en voor je leuke reactie. 

Zo,  en dan wordt het nu hoog tijd om verder te hoppen naar 


Dan wens ik je nog een hele fijne Hemelvaart en veel plezier met het hoppen.

Tot de volgende keer!

Liefs,



9 opmerkingen:

  1. Wat een mooi boekje, het 3d effect is super. De bloemen zijn erg leuk.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi en de binnenkant vind ook prachtig , die kleuren combinatie , schitterende

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De bloemen zijn prachtig. Ik vind de door kijkjes zo leuk om te zien .gr karen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super wat heb ik toch nog veel te leren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW! Wat een prachtige creatie! De bloemen zijn echt prachtig! Zo veel leuke en mooie details! Echt schitterend gedaan!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig deze doorkijkkaart met de nieuwe blauwe mal! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk die nieuwe mallen��

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige sierlijke mal 3n wat een schitterende en verrassende binnenkant. Prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen