Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 25 mei 2020

Dutch Doobadoo Build Up Challenge Mei 2020 Party

Hallo allemaal,

Heb jij onze nieuwe facebook groep al gespot? Speciaal voor alle berenfans hebben wij een Dutch Doobadoo Build Up Facebookgroep. Hier kun je al je creaties met de Build Up mallen plaatsen. En  voor deze facebookgroep hebben nu wij ook een Challenge. Voor de maand mei is dat Party.


Ik ben ook met deze challenge aan de slag gegaan. En dit is dan mijn creatie geworden.


De beer heb ik overgenomen uit bruin en gebroken wit cardstock. Het designpapier dat ik gebruikt heb voor de kleren, koffertje en ballonnen heb ik overgenomen uit het designpapier van Noor! Design Gentlemen Style.

Build Up Beer
470.713.788
 470.713.788 Build Up Beer

Voor de kleren heb ik van het jurkje wat je linksbovenaan ziet, het bovenste gedeelte overgenomen. Dus zonder het roesje en het bandje. Hierbovenop heb ik het hesje geplakt. 

Build Up Berenkleding
470.713.798
470.713.798 Build Up Beer Kleding



Volgende week komt dit superlieve olifantje uit. In deze mal zitten ook 2 ballonnen. Deze ballonnen heb ik gebruikt voor de challenge van mei.

Build Up Olifant
470.713.798
470.713.798 Build Up Olifant


De bril, snor en hoed komen uit de Paper Art Mustaches. Zijn ze niet leuk??

Dutch Laser Paper Art Mustaches
472.950.002
472.950.002 Laser Paper Art A5 black Mustaches


Ik heb de beer tegen een koffertje geplakt. Dit koffertje is een al wat oudere mal van Dutch Doobadoo. Maar hij is zo leuk! Het koffertje heb ik overgenomen uit designpapier.

Dutch Box Art Koffer
470.713.011
470.713.011 Dutch Doobadoo Card Art Koffer

De tekst komt uit de labelvellen Gentlemen Style die bij het designpapier hoort.

Noor! Labelvellen Gentlemen Style
6011/0420
6011/0420 Noor! Labelvellen Gentlemen Style

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Natuurlijk ben ik heel benieuwd naar jouw party beer. Doe je nog gezellig mee met deze challenge?

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. 

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


1 opmerking:

  1. Ik heb ook die beertje met de kleding gekocht maar nu heb ik denk ik een rare vraag maar boven de jurk is dat een petje met klep maar wat is die drie cirkel dan groetjes Caroline j Den hertog

    BeantwoordenVerwijderen