Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 28 april 2020

Lente

Hallo allemaal,

Het is lente, dus daar hoort ook een vrolijk voorjaarskaartje bij. En hoe leuk is het om hiervoor de Fold Card Art Swing Ei te gebruiken. Dit is mijn kaart ermee geworden.


Voor de basis heb ik dus de Fold Card Art Swing Ei gebruikt. Deze heb ik overgenomen uit kraft papier. Het zwarte lijntje wat je ziet rondom het ei (zie mal hieronder), snijd je uit. Zo komt het ei "los" in de mal en zit het alleen nog boven- en onderaan vast.

Dutch Fold Card Art Swing
470.713.782
470.713.782 Fold Art Swing Ei

De binnenmaat van de mal heb ik overgenomen uit het Sr@p designpapier Wild Flowers van Noor! Design.

Scr@p Designpapier Wild Flowers
6011/0629
Noor! Design - Paperpad 30,5 x 30,5 cm - Wild Flowers

Ik heb de mal 3x overgenomen. Van 1 mal neem je de plakrand niet over. De plakrand plak je vast aan de linkerkant van de andere mal. Net naast de plakrand zie je een rillijn. Die ril je en vouw je om. Om een 3 luik te krijgen, maak je 1 mal met een bergvouw en de andere met een dalvouw. 


Bovenaan de mal heb ik de vlinderrand van Noor! Design geplakt. 

Blauw Vlinderrand
6002/1271
6002/1271 Blauw Vlinderrand


De lantaarn en het hekje zijn van Magnolia.


Ook de boom en het kleine grasrandje zijn van Magnolia. De boomstam is van Noor! Design. De 3 Magnolia stempels heb ik ingekleurd met Copics.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten