Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 19 oktober 2021

Jarig!

 Hallo allemaal,

Een hobbymaatje was laatst jarig. En natuurlijk heb ik een kaartje voor haar gemaakt. Voor de basis heb ik de Fold Art Card Evy gebruikt. Het is echt een supermooie mal en ik had hem helemaal nog niet gebruikt... Dus dat werd echt tijd! 


Voor de basis heb ik de mal overgenomen uit cardstock van Maja Design. De binnenmaten heb overgenomen uit designpapier van Maja Design dat weer bij het cardstock hoort. Op de rechterkant van de mal heb je een vlak met daarin 4 vlakken. De bovenste en onderste lijnen over de hele breedte snijd je door. De 5 verticale lijnen worden gerild. De 1e, 3e en 5e verticale lijn worden bergvouwen. De 2e en 4e verticale rillijnen zijn dalvouwen. Als je de lijnen gaat vouwen, dan komt de middelste rillijn van het middelste vlak naar voren. De 2 lijnen boven en onder de middelste rillijn, vouw je naar achteren.

Dutch Fold Card Art Evy
470.784.015

470.784.015 Fold Art Evy


In het midden van de vlakjes heb ik de tekst jarig geplakt. Deze letters zijn van ECD nr 1836. Ook de bloemen zijn van  ECD nr 1841.



Op de voorkant heb ik 2 ovale mallen op elkaar geplakt. Hierop heb ik de Vogelkooi van ECD nr. 1469 geplakt. Deze heb ik ook uit het bijpassende cardstock van Maja Design gestanst. Op de vogelkooi heb ik met de Dutch Doobadoo Pearl Pen nog wat pareltjes gemaakt. En natuurlijk mogen ook op de voorkant de bloemen niet ontbreken. Deze heb ik gemaakt met de ECD Flower 5 nr. 1841. 

Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit
870.003.010

870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit


Dan nog een keer de hele kaart. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs


Geen opmerkingen:

Een reactie posten