Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 30 oktober 2021

Bloghop Dutch Doobadoo collectie oktober 2021

 Hallo allemaal,

We zijn weer erg trots op onze collectie deze maand en de DT meiden hebben er weer zoveel leuks mee gemaakt. Dat beloofd weer een TE gekke bloghop!



Om jullie te inspireren hebben we een toffe bloghop gemaakt met de nieuwe collectie. 



  • Ga op 30 oktober langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.

    Wat leuk dat je meedoet met de bloghop. Als het goed is, kom je net bij Mirande vandaan. Ook ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe collectie. Het was moeilijk om te kiezen, want ze zijn allemaal te leuk!! Dus heb de 1e mal uit het bovenste plaatje gepakt en dat is de Card Art Candles. Wat een leuke mal om hiermee een verjaardagskaart te maken. 

De mal heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna de binnenmaten uit het designpapier uit de Crafty Kit XL Time to Party. De binnenmaat van de banner heb ik eerst uit oranje cardstock overgenomen. Daarna nog een keer uit het designpapier. Hiervan heb ik een randje afgeknipt zodat ik deze op het oranje cardstock kon matten. 

Card Art Candles
470.784.044

470.784.044 Card Art Candles
 

En dit is dan de hele kaart geworden. Met het designpapier uit de Crafty Kit XL Time for Party heb je gelijk een vrolijke verjaardagskaart. Het Bella Lulu vel maakt het feestje helemaal compleet!

Crafty Kit XL Time for Party
473.005.005

473.005.005 Crafty Kit XL Time to Party

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Om de bloghop verder te volgen, ga je vanaf hier verder naar 


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en voor je altijd leuke reactie. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,



 

1 opmerking:

  1. Deze mal is ook super leuk en je hebt er een geweldige creatie mee gemaakt. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen