Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 4 oktober 2021

Cheese!

 Hallo allemaal,

Toen ik de Mask Art Slimline Bubbles zag, moest ik gelijk denken aan een stuk kaas. Ik zag het al voor me, muisjes die uit de gaten piepen en hun buikjes vol gegeten met kaas haha. Met dit in mijn gedachten, ben ik ermee aan de slag gegaan. En dit is dan uiteindelijk mijn kaaskaart geworden.


Voor de basis heb ik dus de Mask Art Slimline Bubbles gebruikt. De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna heb ik de grootste maat van de ronding overgenomen uit zwart cardstock en een maatje kleiner uit wit cardstock. Uit het zwarte cardstock heb ik de kleinste cirkel overgenomen en uit het witte cardstock de grootste cirkel. Het witte cardstock heb ik op kleur gebracht met gele distress inkt. Ik heb eerst een lichte kleur geel gebruikt en daarna een iets donkere geel.

Mask Art Slimline Bubbles
470.784.040

470.784.040 Mask Art Slimline Bubbles


Bij een stuk kaas mogen de muizen natuurlijk niet ontbreken. Want zij houden wel van een stukje kaas! De muizen zijn van Marianne Design. 

Marianne Collectables Muizen
COL1437
COL1437 Marianne Collectables Muizen


Naast de muizen heb ik de potjes en bakgereedschap uit de Collectable Plus - Baking Fun van Marianne Design gebruikt.

Collectable Plus-Baking Fun Marianne Design
PA4129

PA4129 - Collectable plus - Baking Fun


De tekst Cheese heb ik gemaakt met de letters van Elizabeth Craft Designs en heb ik gestanst uit fucsia roze cardstock. Een lekker knalkleurtje die ik wel vond passen op deze kaart.

ECD Planner Essentials 37
1863

1863 Planner Essentials 37 - Stitched Letters & Numbers


Dan nog een keer weer de gehele kaart. Ik hoop dat ik je een beetje heb mogen inspireren. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Tot de volgende keer!

Liefs,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten