Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 2 oktober 2021

Bloghop Dutch Doobadoo nieuwe collectie september

 Hallo allemaal,

We blijven nog even in de slimline mallen want daar is iedereen lekker druk mee. Niet alleen kits maar ook andere leuke mallen. En het is tijd voor een nieuwe Build Up mal vinden jullie niet?




Met het team zijn we aan de slag gegaan met deze toffe collectie en hebben we een superleuke bloghop voor jullie. Hop je gezellig mee?


  • Ga van 2 oktober t/m 4 oktober langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Wat leuk dat je meedoet met de bloghop. Als het goed is, kom je net bij Tineke vandaan. Ik ben aan de slag gegaan met de Crafty Kit Rudolph en dit is mijn kaartje geworden.


In deze Crafty Kit Rudolph zit een naast het designpapier en uitdrukvellen, ook nog een Shape Art. De basis heb ik overgenomen uit groen cardstock, een maatje kleiner uit zwart cardstock en nog een maatje kleiner uit het designpapier.

Crafty Kit A5- Rudolph
473.005.017

473.005.017 Crafty Kit A5 - Rudolph


En zijn die hertjes niet liefff?? Op de uitdrukvellen met de hertjes zitten ook nog kleine kerstballetjes ed. Zo leuk om die ook uit te knippen en her en der op je kaart te plakken. De kaart heb ik verder opgepimpt met de mallen en stempel uit de Classic Christmas Special Kit van Elizabeth Craft Designs. De sneeuwrandjes komen uit een andere mal van ECD en die heb ik uit glitterkarton gestanst.

Classic Christmas Special Kit
K007
K007 Classic Christmas Special Kit
Om de bloghop verder te volgen, ga je vanaf hier verder naar 

CORRY

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en voor je altijd leuke reactie. Ik wens je nog een hele fijne dag en nog veel plezier met het hoppen.

Liefs,


 

5 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk en mooie nieuwe mal die bij de crafty kit zit! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje is dit geworden. Zo lief met de hertjes in combinatie met de andere materialen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Monique, een prachtig kaartje heb je gefreubeld, gaaf met de hertjes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve kaartjes allemaal en zo leuk gedaan met de hertjes top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super vorm en hele schattige hertjes ☺️

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen