Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 2 mei 2021

Dutch Doobadoo Sketch Challenge #75

Hallo allemaal,

Een nieuwe maand en dat betekent dat we ook weer een nieuwe sketch hebben. Voor deze sketch gebruiken we de Card Art Vogelhuis. 

Het is model 470.713.710 deze keer. We zijn erg benieuwd naar jullie kaarten. 

Ik ben ook met deze sketch aan de slag gegaan en dit is mijn voorbeeld geworden.



De basis heb ik overgenomen uit donkergrijs cardstock. De binnenmaten heb ik uit het designpapier Sweet Romance 6011/0677.


De bloem is van ECD en de vogel en swirl zijn van Noor! Design. Ik vind deze bloem zo gaaf!

ECD The Paper Flower Collection Florals 5
1841

1841 ECD The Paper Flower Collection Florals 5

Little Happiness Pigeon
6002/1315

6002/1315 Little Happiness Pigeon


De vogeltjes op de tak is ook een Vintage Flourishes mal van Noor! Design. Ik heb deze 2x gestanst, 1x uit grijs en 1x uit wit cardstock. Uit het witte cardstock heb ik de vogels geknipt en op het grijze cardstock geplakt. 



Ook bovenaan heb ik de ECD bloem geplakt. En achter de bloem ook weer de swirl. In het midden van de bloem heb ik een parel gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit.

Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit
870.003.010

870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit
 

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind mei 2021 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.

Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: joyce@dutchdoobadoo.nl

We hopen dat jullie allemaal meedoen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

 


1 opmerking: