Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 29 mei 2021

Dutch Doobadoo Bloghop Collectie mei

Hallo allemaal,

Deze keer een leuke, lange hop. Want we hebben de collectie van ons kaarten maak team en Mixed Media samengevoegd.

 


Om jullie te inspireren, hebben we een superleuke en ook gevarieerde bloghop voor jullie.




  • Ga van 29 mei t-m 31 mei langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!

    Wat leuk dat je meedoet met de bloghop. Als het goed is, kom je net bij Tineke vandaan. Ook ik ben aan de slag gegaan met deze toffe collectie en heb dit doosje gemaakt.




    Voor de basis heb ik de Box Art Pop-Up Box gebruikt. Ik heb deze overgenomen uit wit cardstock. Daarna de binnenmaten uit designpapier Ocean Avenue 6011/0663 van Noor! Design.

    Dutch Box Art Pop-Up Box
    470.713.073

    470.713.073 Dutch Box Art Pop-up box


Links achter heb ik op de wegwijsborden de stickertekstjes van Dutch Doobadoo geplakt. Op de paal heb ik nog een meeuw (Noor! Design Nautical Traveler Collectie). Tegen de achterkant heb ik een Magnolia geplakt. Deze heb ik gekleurd met copics. Deze heb ik weer geplakt op een mal van Magnolia.

Dutch Sticker Art Tekst Engels
491.200.018





Achter de stempel van Magnolia heb ik een schelp geschoven. Dit is een dubbelgevouwen mal van Magnolia. Tussen de golven, koraal en walvissen heb ik nog de Dutch Doobadoo Paper Art Bubbels 472.948.047 geplakt.



De kaart heb ik opgepimpt met mallen van Noor! Design en Magnolia.
Noor! Design:  
-Walvis + Visnet 6002/0992, 
-Koraal 6002/0989, 
-zeehondje 6002/1129. 
Het designpapier, walvis en koraal zijn als kit te bestellen bij Hobbizz (Kit Ocean Avenue). 
Magnolia:
- Anker
-klein labeltje bij het Anker
- rechthoekige mal achter de stempel
- Schelp

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en voor je altijd leuke reactie. Om de bloghop verder te volgen, ga je vanaf hier verder naar

Annette

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en veel plezier met het hoppen. Tot de volgende keer!

Liefs,



7 opmerkingen:

  1. Wauw!! Supermooi! Zoveel te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk doosje, heel veel te zien! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw supergave creatie, veel om te bewonderen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw het is echt een beauty en heel veel leuke spulletjes erin verwerkd.

    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooo dit is ook leuk......in dit doosje heb je een mooie creatie opgebouwd.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een gezellig doosje met mooie ideeën !
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoveel leuke details heb je hierin verwerkt. Het doosje is er perfect voor!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen