Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 4 maart 2021

Bloghop Pasen

 Hallo allemaal,

In de Dutch Doobadoo collectie zitten veel leuke mallen voor Pasen. Hoe leuk is het om zelf een Paascreatie te maken of te maken met de kinderen of kleinkinderen.


Om jullie te inspireren, hebben we een superleuke bloghop met deze artikelen gemaakt. Hop je gezellig mee?




  •  Ga op 4 maart 2021 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Desing Team leden en laat een leuke reactie achter.

  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.

    Wat leuk dat je de bloghop volgt. Als het goed is, kom je net bij Tineke vandaan. Ik ben aan de slag gegaan met de Box Art Basket.




     Ik heb het mandje overgenomen uit wit cardstock. Daarna heb ik het designpapier erop geplakt. Bovenaan het mandje heb ik een randje kant geplakt. Het hengsel heb ik gemaakt met pons van Vaessen.

    Box Art Basket
    470.713.580

    470.713.580 Box Art Basket


Bij Dutch Doobadoo hebben we ook Paper Art Paaseieren voor het oppimpen van je paascreatie. Je kunt ze gewoon wit laten, maar ook op kleur brengen. Ik heb ze op kleur gebracht met distress inkt. De label heb ik gemaakt met een pons van Vaessen.







Dutch Laser Paper Art Paaseieren
472.948.018

472.948.018 Laser Paper Art A5 Easter Eggs




De plaatjes komen uit een Bella Lulu knipvel.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en voor je reactie. Om de bloghop verder te volgen, ga je vanaf hier verder naar 

CORRY

Dan wens ik je nog een fijne dag en veel plezier met het hoppen. Tot de volgende keer!

Liefs,



4 opmerkingen: