Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 14 maart 2021

Happy Easter - Hobbizz

 Hallo allemaal,

Vandaag is mijn eerste blog als designteam lid van Hobbizz. Jolanda vroeg mij laatst of ik naar het team van Hobbizz wilde komen. Ik vond het een hele eer en natuurlijk heb ik hierop ja gezegd. Maar laat ik mij eerst even voorstellen. Ik ben Monique Haarhuis en misschien kennen jullie mij van Dutch Doobadoo en Noor! Design. Ik ben inmiddels al weer 53 jaar en is kaarten maken al 10 jaar een hobby van me. Eerst met 3D en borduren. Inmiddels vind ik het ook heerlijk om te kleuren en ook het maken van een mixed media kaart is superleuk om te doen. Maar genoeg gepraat nu. Uiteraard heb ik wat gemaakt. En dat is, hoe kan het ook anders, een Paaskaartje geworden.



Voor de basis heb ik de Jilliez Card Creator Mal Emily gebruikt. De Jilliez mal Emily wordt samen met de Jilliez Card Creator Mal Elisabeth (2018/0017) als 1 set verkocht. De grootste maat heb ik overgenomen uit wit cardstock, een maatje kleiner uit rose cardstock en nog een maatje kleiner uit het prachtige Bella Lulu designpapier Lentekriebels. Je wordt echt vrolijk van dit papier, zo mooi!

Jilliez Creator Mal Emily
2018/0002

Jilliez Card Creator mallen 2 st.

Bella Lulu Designpapier Lentekriebels
3004/0005

3004/0005 Bella Lulu Designpapier Lentekriebels




Bij Hobbizz hebben we superleuke Kits waarmee je complete kaarten kunt maken. Voor deze kaart ben ik aan de slag gegaan met de Kit Happy Easter. En wat is dit toch een toffe kit! In deze kit zitten de volgende artikelen:
- Noor! Design Paasei
- Noor! Design randmal
- Little Happiness stans worteltjes
- Bella Lulu knipvel Easter Bunnies.

Kit Happy Easter

Kit Happy Easter




De konijntjes uit het knipvel zijn echt te leuk! De eitjes komen uit de stansmal Paasei. In het midden van de kaart heb ik een strook designpapier geplakt. Langs de onder- en bovenkant heb ik de randmal geplakt die ook in deze kit zit. In het designpapier zit geen oranje, maar om de wortels uit roze of groen cardstock te stansen, ging me een beetje te ver haha. Dus werden het gewone oranje wortels en eerlijk gezegd, vind ik het niet storend. Rechtsboven de strook heb ik nog een paar paaseitjes geplakt die ook uit het Bella Lulu knipvel komen.




En ook deze komt het knipvel van Bella Lulu. Is het geen schatje?




Wist je dat we bij Hobbizz ook superleuke bloemetjes hebben? Dit bloemetje is één van de bloemen die je als kit Artificial Flowers kunt bestellen. Alleen in de kit is het middelste bolletje wit, bij mij is die gelig. 

Kit Artificial Flowers

Kit Artificial Flowers

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Natuurlijk ben ik heel benieuwd naar jouw creatie met de Hobbizz Kit Happy Easter. En uiteraard zien we jouw creatie graag terug in onze facebook groep Creatief met Hobbizz. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten