Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 9 oktober 2017

Grote Dutch Doobadoo Workshopdag Noor & Zo

Hallo allemaal,

Vind je Dutch Doobadoo ook zo leuk? Of ken je het niet en wil je het eens uitproberen? Kom dan gezellig naar de Grote Dutch Doobadoo Workshopdag op 27 oktober bij Noor & Zo in Waspik. Tijdens deze workshop ga je aan de slag met Dutch Doobadoo in 4 verschillende workshops. 


Lijkt je dit leuk? Meld je je dan snel aan. Want er zijn nog maar een paar plaatsjes vrij!

Bij de workshop van Janet en mij ga je aan de slag met deze Duch Doobadoo MDF set.


Je kunt je HIER aanmelden voor de workshop. 

Het belooft weer een hele gezellige dag te worden! Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in en wie weet zien we je dan!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten