Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







woensdag 25 oktober 2017

Dutch Doobadoo Sketch Challenge # 32

Hallo allemaal,

De maand oktober staat in het teken van herfst en halloween. Dus willen we graag terug zien in de Sketch Challenge van deze maand. Doe je weer mee?


Deze keer hebben we een Card Art model gekozen. De pompoen is leuk voor herfst of Halloween.

En dit is mijn voorbeeld geworden. 


De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna heb ik de binnenmaat overgenomen uit designpapier van Noor! Design. Ik heb nog 2 rechthoeken gesneden uit designpapier en gemat op kraftpapier. Deze heb ik rechts en links op de pompoen geplakt.

Het herfstplaatje heb ik eerst op ribbelkarton geplakt. En daarna dit op een blauwe mal van Noor! Design.

En op een pompoen horen natuurlijk ook pompoenen. Deze zijn van Noor! Design en heb ik de randen en de ge-emboste gedeeltes oranje gekleurd met distress inkt. 


Op een herfstkaart hoort natuurlijk ook een spinnenweb. Deze komt uit de Dutch Doobadoo Paper Art Spider. Ook de spinnetjes die ik er los op heb geplakt, komen uit dit vel. 

Dutch Paper Art Spider
472.950.004


En hoe leuk is het om bij een herfstkaart de Paper Art Craft Forest Animals te gebruiken. Ik heb hieruit de paddestoel, konijn, eekhoorn en de 2 kleine eikeltjes gebruikt.

Dutch Paper Art Craft Forest Animals
479.002.011


Ook hebben we bij Dutch Doobadoo superleuke tekstlabels. Dit is een A4 vel met diverse kant-en-klare labels met teksten erop. Heel handig dus als je snel een tekstje op je kaart wilt hebben. 

Dutch Label Art Words
474.007.001

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind oktober 2017 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep of Facebook.


Heb je geen Facebook? Dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: joyce@dutchdoobadoo.nl.

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen eind november met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans). De winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.

We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!

Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten