Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 16 oktober 2017

Boo!!

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer en ook deze keer met een Halloween kaartje. Wat is dit toch ontzettend leuk om te maken. Bij ons doen we er niet aan. Maar een kaart ermee maken is echt zooo leuk!! Deze week wordt op ons Dutch Doobadoo blog de Box Art Pillowbox uitgelicht. 


En dit is mijn voorbeeld geworden, een Halloween pillowbox.


Zoals je kunt zien, heb ik me weer lekker uitgeleefd. De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna de binnenmaten uit het Halloween designpapier van Noor! Design. Verticaal heb ik nog 2 stroken designpapier geplakt. Die heb ik gemat op zwart cardstock.

In het midden heb ik de nieuwe One of a Kind Sneeuwbol geplakt. En zoals je ziet, kun je hem ook heel goed gebruiken voor een halloween creatie. De achterkant van de bol heb ik gemaakt met het designpapier met de vliegende vleermuizen. Vond het wel toepasselijk als achtergrond haha. Het onderste gedeelte van de mal heb ik weggelaten. De huisjes heb ik allebei nog een keer overgenomen uit geel cardstock en dit erachter geplakt. 


Aan de linkerkant heb ik de nieuwe berkenstammen van Noor! Design geplakt. En help.... de vogelverschrikker zit vast tussen de bomen. Als dat maar goed komt! 

Boven in de berkenstammen heb ik nog wat vleermuizen geplakt en links onderin houd de zwarte kat de vogelverschrikker gezelschap. De vleermuizen en de kat komen uit de Paper Art set Halloween.

Dutch Paper Art Black Halloween
472.950.001


Bij Halloween, mag een spinnenweb natuurlijk niet ontbreken. Deze heb ik rechtsboven geplakt. Daar was nog ruimte over waar de spinnenweb precies in paste.

Ik vind de schommelstoel zo leuk om te gebruiken. En als die nog eens in het zwart is uitgestanst, krijg je meteen zo'n spooky gevoel erbij. Naast de stoel mocht de pompoen natuurlijk niet ontbreken. En daarop moest ik gewoon een spinnetje plakken. 

Deze spin en het spinnenweb komen uit de Paper Art Black Spider.

Dutch Paper Art Spider
472.950.004

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je vragen? Stel ze gerust hoor!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en bedankt voor je bezoek op mijn blog.

Liefs,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten