Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 3 oktober 2017

Dutch Doobadoo Uitgelicht Paper Art Spinnenweb

Hallo allemaal,

Op ons Dutch Doobodoo blog hebben we deze week weer een nieuwe Uitgelicht. En deze keer is het de Paper Art Spinnenweb dat we uitgelicht hebben.


Ik ben er ook mee aan de slag gegaan en heb deze Halloween kaart gemaakt.


Voor de basis heb ik de nieuwe Shape Art Label 5 gebruikt. De grootste maat heb ik overgenomen uit wit cardstock, een maatje kleiner uit zwart cardstock en nog een maatje kleiner uit designpapier Halloween 6011/0533 van Noor! Design. De randen heb ik zwart gemaakt met zwarte distress inkt.

Shape Art Label
470.713.157

In het midden heb ik een raam (blauwe mal 6002/0509 Noor Design) geplakt. Daarachter een herfstplaatje ook van Noor! Design uit de knipvellen serie Season Greetings 6013/0340.

Boven het raam heb ik de klok uit de blauwe mal 6002/0971 geplakt. De wijzers heb ik uit oranje cardstock (Autumn 6011/0537) gestanst.

Ook uit deze cardstock set heb ik de klimop, 6002/0456 gestanst. Hier bovenop heb ik een vleermuis geplakt. Die komt uit de Dutch Doobadoo Paper Art Halloween. Hieruit komt ook de kat (bij het raam), het spookje linksboven en het kruis dat je onderaan bij de paddestoelen (602/0970) ziet. 

Onder het raam heb ik de leuke schommelstoel 6002/0968 geplakt. Omdat het een Halloween kaart moest worden, heb ik deze uit zwart cardstock geplakt. In de stoel zie je een kleine pompoen (One of a Kind set 6002/0636). 

Dutch Paper Art Black Halloween
472.950.001

Uiteraard heb ik ook de spinnenweb en de spinnen uit de Paper Art Spinnenweb gebruikt. De luiken staan iets naar voren en in de hoek van het raam met de linkerluik heb ik de spinnenweb vastgeplakt. Ik heb alleen op de uiteinden iets lijm geplakt. Ik gebruik hierbij uiteraard de alleslijm van Dutch Doobadoo. Je hebt maar iets nodig en het plakt gewoon goed vast. Van de spinnen heb ik maar gelijk kruisspinnen gemaakt haha. 

Dutch Doobadoo alleslijm
870.001.000



Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje en ik wens je nog een hele fijne dag.

Tot de volgende keer!

Liefs,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten