Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







woensdag 4 november 2015

Dutch Doobadoo Sketch Challenge #9

Hallo allemaal,


Daar is dan de 10e Sketch Challenge. We vinden het geweldig dat jullie zo enthousiast mee doen! We willen jullie ook bij deze mallen graag een beetje op weg helpen in de opbouw van je project.



En dit is dan mijn voorbeeld geworden:


De basis heb ik overgenomen uit Kraft papier. Daarna steeds een maatje kleiner uit designpapier en ook nog crèmekleurig Papicolor. Het desginpapier is van Authentique.

En uiteraard mocht de Dutch Paper Art Winter niet ontbreken. Ik heb de tekst Winter Wishes hier uit gehaald. Bij de bloemen horen natuurlijk ook de Kraft Art bladeren. Bij het plaatje van Noor! Design met Gingerbread moet natuurlijk ook de Cardboard Art Gingerbread geplakt worden.

Verder heb ik nog de mallen van Noor! Design gebruikt.

Je kunt meedoen met onze challenge tot 30 november 2015 door een foto van je creatie inclusief je naam te plaatsen onderaan het bericht op ons Dutch Doobadoo blog bij Mr. Linky.

Heb je geen blog, dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: joyce.martens@noortje-design.nl

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 30 november met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.

We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!

Liefs,










2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke uitvoering van de sketch, mooi ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart is het geworden! Deze mal van DDD heb ik nog niet in mijn bezit. Staat wel op mijn lijstje, maar ja, je kunt niet alles tegelijk aanschaffen hè ;-)
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen