Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







vrijdag 13 november 2015

Winter Wonderland

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een creatie laten zien op ons HobbyVision blog. Met de winter in het vooruitzicht - alhoewel het daar op dit moment helemaal niet op lijkt - heb ik dit winterkaartje voor jullie gemaakt.

Voor de basis heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Card Art Snowglobe gebruikt.


De basis heb ik overgenomen uit wit Cardstock.  Daarna ook nog het randje van de bol apart overgenomen uit wit cardstock. De binnenkant heb ik uit designpapier van Reprint (dark blue - Dots) gehaald.


De onderkant heb ik uit kraft papier gehaald. Daarna de Dutch Doobadoo mask eroop en ingesmeerd met de Dutch Doobadoo Structuurpasta. Aan de linkerkant heb ik parels gemaakt met de nieuwe parelpen van Dutch Doobadoo. 

En bij de winter hoort natuurlijk ook een slee. Deze is van Noor! Design.


Een klein bloemetje erbij, want die mocht niet ontbreken. En hoe leuk zijn de Dutch Doobadoo paper Art blaadjes hiervoor te gebruiken.


De afbeelding is een kant-en-klaar plaatje dat komt uit een stansvel van The Hobby House, Wee stamps - Holly Times. Zo handig als je een keer weinig tijd hebt of gewoon geen zin hebt aan kleuren. Links van de afbeelding heb ik nog 2 boompjes van Noor! Design erbij geplakt. Voordat ik ze opplakte heb ik nog eerst sneeuw op de takken gelegd met de Viva 3D schnee. 

De tekst Winter Wonderland komt uit de Dutch Doobadoo Paper Art Winter. Daarna nog een parelsnoertje erom heen geplakt.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je nog vragen? Stel ze gerust hoor.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen via de webshop. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Sneeuwbol  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Winter  Dutch Doobadoo - Structure Paste Smooth - 250ml  Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Screen of Stars  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - bladeren  Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue  PRE-ORDER 3 - Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml

Reprint - Basic Collection A4 - Dark Blue - Dots  Noor! Design - Happy Holidays - Kerstbomen  Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Winter Wishes - Sleigh  Stansvel THH Wee Stamps - Holly Time  Viva - 3D Schnee wit - soft  Parelsnoer - wit - 3mm



4 opmerkingen: