Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 17 november 2015

Beautiful Day

Hallo allemaal,

Daar ben ik alweer. En vandaag heb ik voor jullie de nieuwe supergave Dutch Doobadoo Shadowbox2 gemaakt. Deze shadowbox zal eind deze maand in de winkels liggen. Ik mocht er alvast mee aan de slag gaan. En dit is 'm dan geworden:


Net als de vorige shadowbox, bestaat deze ook uit 2 delen. Ik ben begonnen door het bovenste gedeelte in de witte gesso van Dutch Doobadoo te zetten. Op de houten MDF cirkel die erachter hoort, heb ik een designpapier van Maja Design geplakt.


Nadat de gesso was opgedroogd, heb ik de Dutch Mask Art Leaves Branch 470.715.033 gelegd en ingesmeerd met de Dutch Doobadoo structuurpasta. Daarna Viva Inka Gold groen erop gesmeerd.

Op de buitenrand heb ik nog de Dutch Doobadoo Greyboard Art Knopen 492.002.003 geplakt. Eerst heb ik de greyboard op de Versamark gedrukt en frantage erover gestrooid. Dit heb ik weer verhit met de heattool.

Rechts van de rand heb ik in een vakje nog de Paper Art Vlinder 472.948.007 geplakt. Ik heb ze eerst nog een beetje rose gemaakt met de Viva Gold rose.

En kijk eens hoe leuk die parels zijn! Die heb ik gemaakt met de nieuwe Dutch Doobadoo Parelpen. Deze komt ook eind deze maand uit. Leuk hè!

Linksonder heb ik een tekststempel van Noor! Design gestempeld.


Boven en onder op de buitenrand heb ik de Dutch Mask Art Flowers 470.715.040 gelegd en ingesmeerd met de Structurpasta.

Op de rand heb ik nog de Dutch Doobadoo Greyboard Art Hello Sunshine 492.002.001 geplakt. Ik heb hem daarvoor nog eerst op de Versamark gedrukt en embossingpoeder erover gestrooid. Dit weer verhit met de heattool. Dit heb ik daarna nog een keer herhaald. 

En ook aan deze kant parels gemaakt met de nieuwe parelpen. De stempel die je ziet, is van Noor! Design.


In het midden heb ik in 2 vakjes die leuke Dutch Doobadoo Greyboard Huisjes 492.006.001 geplakt. En ook deze heb ik in de versamark gedrukt en bruine embossingpoeder erover gestrooid.

Bij de bloemen heb ik nog de Paper Art Blaadjes 472.948.002 geplakt. Ik heb ze groen gemaakt met de Viva Inka Gold groen.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

En natuurlijk wil ik je alvast bedanken voor de altijd zo leuke reacties!

Liefs,


2 opmerkingen:

  1. Monique wat een super creatie ! Heel veel prachtige details !
    Ik ga zeker je blog volgen hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen