Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 24 november 2015

Hello.....

Hallo allemaal,

Hello, it's me....... Jullie kennen ongetwijfeld de nieuwe hit van Adèle. Mooi hè. Ik moest hier gelijk aan denken toen ik deze mal in de handen had. Deze nieuwe Dutch Doobado Card Art Phone ligt einde deze week in de winkel. En ik, de bofkont, mocht hier alvast mee aan de slag. 


Ik ben begonnen door de mal op het cardstock te leggen. Overnemen met potlood en dan uitknippen en/of uitsnijden. 

De binnenste gedeeltes heb ik overgenomen uit het prachtige designpapier van Maja Design.

De afbeelding is een kant-en-klaar plaatje van The HobbyHouse, Cherry Kisses, nr. HHM008. Deze heb ik geplakt op een Spellbinder mal die ik al heeeel lang heb, maar nog nooit gebruikt. Erg is dat hè.


De draaischijf met cijfers heb ik overgenomen uit designpapier. De mal heb ik er daarna weer opgelegd en ingesmeerd met Viva Modellier creme parelmoer. Ik heb er nog een parelsnoertje om heen geplakt. Binnen in heb ik de parels gemaakt met de nieuwe Dutch Doobadoo Pearl Pen Silver. Wat een fijne parelpen is dit toch! Echt een aanrader die niet mag ontbreken tussen je hobbyartikelen. Naast de Silver, komen er nog 3 Pearl Pennen uit: nl Gold, Black en White.

Ook op de Dutch Doobadoo Paper Art Vlinder heb ik nog pareltjes gezet. Zo handig, je kunt de parels net zo groot maken als je zelf wilt. En geen gedoe meer met parels die niet willen plakken.



En natuurlijk mochten ook nu de bloemetjes niet ontbreken. En daarbij zijn de Paper Art bladeren zo handig te gebruiken! Gewoon uit het vel knippen, evt. een kleurtje of een bruin randje meegeven. En opplakken maar.


Aan de linkerkant heb ik nog de prachtige nieuwe swirl en bladertakje van Noor! Design geplakt. En hoe leuk zijn de mdf lettertjes van CraftEmotion. Hiermee heb ik het woord HELLO gemaakt en op de hoorn geplakt.


En dan nog een foto waarbij ik de kaart plat heb gelegd. 

Ik hoop dat je het leuk vindt en dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer! En natuurlijk wil ik je alvast bedanken voor de altijd leuke reacties. Ik lees ze met plezier!

Liefs,


4 opmerkingen:

  1. Gaafff!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique ,
    Wat een leuke prachtige telefoon ben er helemaal weg van !
    Top !!! :)
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O nee!!! weer al zo'n prachtige mal van DDBD!!!
    De heb factor is wel groot hierbij. Mede dankzij jouw prachtige creatie Monique.
    Wauw dit heb je prachtig gedaan. Die plaatjes blijven ook zo mooi hé.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen