Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 15 november 2015

Bloghop Dutch Doobadoo

Hallo allemaal,

Zoals je gewend bent bij Dutch Doobadoo, is er elke maand een "uitgelicht" waarin we een bepaald product nemen en hier met het gehele Dutch Doobadoo team een creatie mee maken.


Jullie kennen vast de Stencil Art van Dutch Doobadoo wel. Deze cijfers kun je ideaal verwerken op je kaart of scrap layout. Even tekenen en knippen en klaar

Omdat het hele team zo ijverig is geweest met het maken van de mooiste creaties, hebben we er een bloghop van gemaakt! En zoals jullie van ons gewend zijn, kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen. Dus doe gezellig mee!



Wat moet je doen?
  • Ga tussen 15 november t/m 18 november langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.




Wat leuk dat je meedoet aan de bloghop. En dit is dan mijn creatie met de cijfers geworden.


Ik heb deze kaart gemaakt voor mijn buurvrouw die 65 werd. En hoe leuk zijn dan deze cijfers te gebruiken voor de kaart.

Voor de basis van de kaart heb ik de Swing Card gebruikt. Deze overgenomen uit wit cardstock. Het designpapier is van Maja Design.

Ook de cijfers heb ik eerst overgenomen uit wit cardstock en daarna uit het designpapier.

Omdat op het designpapier allemaal vlinders stonden, heb ik de Noor vlinderrandmal gebruikt. Ik heb deze 2 x uitgestanst, en aan de linkerrand geplakt en eentje bovenop de kaart.


De cirkel heb ik nog een keer overgenomen uit designpapier en de Noor! stempel Happy Birthday erop gestempeld.

Op deze cirkel heb ik ook nog pareltjes geplakt. Die heb ik gemaakt met de nieuwe Dutch Doobadoo Parelpen die eind deze maand in de winkel ligt. En wat is hij toch gaaf!!


En uiteraard is de kaart niet compleet zonder een bloemetje. Voor de blaadjes heb ik hiervoor de Dutch Doobadoo Kraft art Leaves gebruikt en de Dutch Doobadoo Paper art leaves.

Rechtsboven heb ik nog de Paper Art vlinder geplakt. 


En aan de linkerkant heb ik de Dutch Doobadoo Paper Art blaadjes ook gebruikt. Één van de blaadjes heb ik groen gemaakt met distress inkt.

Ik hoop dat je het leuk vindt en dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Natuurlijk wil ik je alvast bedanken voor de altijd leuke reacties.

Ben je benieuwd naar de prachtige creaties van de rest van het team? Hop dan nu gelijk door naar de prachtige creatie van Joyce.

Ik wens je nog een hele fijne dag en heel veel bloghop plezier!

Liefs,





34 opmerkingen:

  1. En of je me hebt weten te inspireren.
    Wat een ontzettend gave kaart !!!!
    Dank je dat je dit met ons wilt delen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Hele mooie kaart! Ik vind vooral de combinatie in kleuren erg mooi! En die cijfers.. ja gewoon te gaaf ;) Groetjes Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi Monique!
    Mooie kleuren en leuk dat je er een swing kaart van hebt gemaakt.
    Ik ben geinspireerd, en ga er ook mee aan de slag!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi Monique!
    Mooie kleuren en leuk dat je er een swing kaart van hebt gemaakt.
    Ik ben geinspireerd, en ga er ook mee aan de slag!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een geweldig kaartje van een super leuke mal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wist nooit goed wat ik met die cijfers van DDD moest doen, maar je geeft me wel inspiratie! En wat zal je buurvrouw blij zijn! Groetjes,
    Thera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk de swingcard De cijfers springen en uit daar zal je buurvrouw zeker blij mee zijn
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh prachtig Monique!!! De cijfers komen erg mooi uit!!! Prachtig geheel, en de kleuren, echt mijn ding. Zo ook het totaal plaatje is mijn ding.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een prachtige kaart. Mooie kleuren ook.
    Groetjes, Vigdis

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie creatie! Vindt het een warme kaart! ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kleuren heb je gebruikt en ik vind die swingkaart wel erg leuk. Moet ik ook eens gaan proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel erg leuk monique
    die swingcard is zooo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tsjonge wat een super gave creaties krijgen we te zien. Dit is ook zo ontzettend leuk gedaan. Complimenten hoor, geweldig gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart monique heel mooi die basiskleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supersss!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk voorbeeld !!!
    Bedankt,

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart, mooi design papier, mooie kleuren en een erg leuk model.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Daar zal je buurvrouw wel blij mee zijn zo'n mooie kaart. Mooie kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooi zeg, op de swing card ook van Dutch Doobadoo.
    Ik twijfelde nog over de cijfers....
    ga even verder hoppen, maar wat ik nu zie...
    Prachtig Monique!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooi zeg, op de swing card ook van Dutch Doobadoo.
    Ik twijfelde nog over de cijfers....
    ga even verder hoppen, maar wat ik nu zie...
    Prachtig Monique!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. gezellig jullie bloghop maar ik zag dat ik nog geen volger bij je was terwijl ik altijd zo geniet van jouw creaties voor dutch dobadoo!
    Bij deze heb ik dat dus net gedaan.
    Dan nu over je mooie swingkaart, die is echt weer prachtig!
    Wat kun je die cijfers leuk gebruiken voor alle leeftijden maar ook voor alle gelegenheden.
    Heerlijk jouw stijltje met een prachtige zelf gemaakte bloem!
    Ik hop weer verder, tot een volgende keer.
    Fijne creatieve week!
    Lieve groet
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Altijd gezellig dat hoppen! Prachtig kaartje zeg, mooi gemaakt. Leuk zo gecombineerd met de andere mal! En dus een succes! De buurvrouw zal wel blij geweest zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een superleuke kaart met prachtige kleurencombinaties! Ik ga even verder bloghoppen om te kijken wat er nog meer gemaakt is met mijn favo DDB-mal! :)
    Groetjes, Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een prachtige mooie kaart je buurvrouw boft maar groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart zeg! Erg leuk met de cijfers op de swingcard! Prachtig geheel zo met het designpapier en de vlinderrand erom heen!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. het model van de kaart vind ik ook zo leuk staat ook op me verlanglijstje.
    en de cijfers zijn ook heel mooi verwerkt op de kaart. mooi kleuren combinatie gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi monique,
    Het is weer een mooierd en de cijfers zijn geweldig leuk om te gebruiken.
    Ik hop gezellig weer verder.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Monique
    Wat een geweldige kaart. Je hebt een mooie combinatie van alles gemaakt. Een mooi geheel.
    Jouw buurvrouw zal zeker hier erg blij mee zijn.
    Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een geweldig mooie kaart heb je gemaakt!
    SUPER!!
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je buurvrouw boft maar met deze kaart. Hij is super mooi!!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. leuke kaart!Weer Inspiratie opgedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. leuke kaart!Weer Inspiratie opgedaan.

    BeantwoordenVerwijderen