Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 28 maart 2015

Strand

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik mijn laatste creatie als gastdesigner bij Let's Get Bizzee zien. Ik wil Nancy dan ook heel hartelijk bedanken. Ik vond het echt superleuk om te doen.

Deze keer ben ik aan de slag gegaan met het kijkkastje. Het is nu wel lente, maar ja zo ziet het er nog niet uit buiten haha. Maar het mooie weer komt er wel aan en daarom heb ik het kastje in maritieme sfeer opgepimpt.


Ik ben begonnen door eerst alles wit te maken met de nieuwe witte gesso van Dutch Doobadoo. En wat smeert hij fijn!! Daarna heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo mask Wavy Stripes erop gelegd en de achterkant getamponeerd met blauwe inkt en de zijkanten ingesmeerd met Dutch Doobadoo structuurpasta. Daarna het geheel wat minder wit gemaakt met blauwe en grijze pan pastel.


Middenboven heb ik de nieuwe greyboard van Dutch Doobadoo gebruikt. Het woord strand heb ik eerst op de versamark gedrukt en daarna vintage embossingpoeder erover gestrooid. En dan verhit met de heattool. Dit heb ik daarna nog een keer herhaald.


Hetzelfde heb ik gedaan met de Dutch Doobadoo paper art Nautical, het anker.


De zijkant. Dit heb ik gedaan met de nieuwe mask en structuurpasta van Dutch Doobadoo.


Hier zie je op de achtergrond ook de nieuwe mask en deze heb ik dus met blauwe inkt getamponeerd. In de vakjes heb ik de leuke maritieme producten van Rayher gebruikt.


Aan de andere kant heb ik een net gehangen met daarin de zeester, zeepaardje en krab van Noor! Design.


Rechtsboven zie je nog een Paper Art reddingsboei. Deze heb ik eerst op de versamark gedrukt en daarna blauwe frantage erover gestrooid. Dit weer verhit met de heattool. Hetzelfde heb ik gedaan met het zeepaardje die je onderaan ziet op de golvenrand van Noor! Design.

Ik vond het erg leuk om dit kastje te maken en ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen inspireren.

Ik wens je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

Monique

De artikelen die gebruikt heb zijn verkrijgbaar bij HobbyVision:

MDF Let`s Get Bizzee - Kijkkastje  Dutch Doobadoo - Structure Paste Smooth - 250ml  Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Golven  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Nautisch  Dutch Doobadoo - Dutch Greyboard Art - A6 Maritime  Rayher - embellishments - Ligstoel

Rayher - embellishments - Zeebriesje  Rayher - embellishments - Wrakhout  Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Sea Shore - Anker/stuurwiel/reddingsbo   Joy! Crafts - Cutting & Embossing & Stencil - krab - zeepaardje   Joy! Crafts - Cutting & Embossing & Stencil - schelp - zeester - schelphoorn  Joy! Crafts - Cutting & Embossing & Stencil - wave - rand golven  Kant - Cotton White Lace - 15mm SL05

Decorative Fishnet - Neutral  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten