Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 1 maart 2015

Sketch Challenge Dutch Doobadoo Maart

Hallo allemaal,

Wat een geweldig succes is de eerste sketch challenge geworden. Dus dat vraagt naar meer. Hier dan de 2e sketch challenge bij Dutch Doobadoo. We zullen gaan werken met een sketch waarbij je altijd als basis een Dutch Shape Art of Dutch Card Art mal nodig hebt.


Dit is dan mijn creatie geworden.


Voor de basis heb ik kraft papier gebruikt. Het designpapier is van Kaiserkraft.
Achter de afbeelding van Mo Manning heb ik ingekleurd met Sennelier. Laatst was ik op de creabeurs in Hardenberg. Daar voel je je toch als een klein kind in een snoepwinkel haha. Ik heb daar deze stempel van Mo Manning gekocht. Zulke leuke stempels zijn het.

Achter de stempel heb ik de nieuwe Dutch Craft Art Flower Border geplakt. Ze zijn zo leuk! Gewoon uitknippen en op je kaart plakken. Geeft net weer even een leuk effect!

Je kunt meedoen met onze challenge tot 30 maart 2015 door een foto van je creatie inclusief je naam te plaatsen onderaan het bericht op ons Dutch Doobadoo Blog bij Mr. Linky.

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 31 maart met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een prachtig prijzenpakket.

We hopen dat jullie allemaal weer meedoen aan onze tweede Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!

Liefs,




2 opmerkingen:

  1. Ooo die is ook weer zo leuk Monique!
    Heb dit keer Hardenberg overgeslagen hoor....anders word het veel te veel hihihihihi...
    Maar nu ik dit modelletje weer zo zie ;-)
    Mooi gedaan, en het stempeltje is ook errug schattig!
    Toffe combi!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk gedaan Monique! Wat een supermooie creatie....ik zal deze maand ook eens gaan proberen om mee te doen....werkt wel heel inspirerend zo'n beauty!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen