Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 7 maart 2015

Gastdesigner Let's Get Bizzee

Hallo allemaal,

Vorige maand kreeg ik een berichtje van Nancy met de vraag of ik deze maand gastdesigner bij Let's Get Bizzee wilde zijn. Nou daar hoefde ik niet lang over na te denken. Natuurlijk wil ik dat! Ik vind het een hele grote eer dat ik gevraagd ben. 

Ik heb voor vandaag het wandbord 400.903.010 opgepimpt.


Ik ben begonnen door het wandbord over te nemen op het designpapier en daarna uitgeknipt. Het designpapier is van Kaiserkraft. De randen heb ik bruin gemaakt met distress inkt. Voordat ik het designpapier erop plakte, heb ik eerst nog de sterrenrand tussen het papier en wandbord geplakt. En dan nog in het midden een brede rand kant.


De afbeelding heb ik ingekleurd met Sennelier en schuin op een stuk kraftpapier geplakt.


 Links op de ronde mal van Noor! Design zie je een Dutch Doobadoo cardboard pijl. Hiervan heb ik de bovenste laag eraf gehaald en dan komt het ribbelkarton tevoorschijn. Zo'n leuk effect geeft dat.


Aan de rechterkant heb ik een Dutch Doobadoo MDF art raam geplakt. En daarbovenop een raampje mal van Noor! Design. 


En zonder bloementoef is mijn creatie niet compleet. Dus die vind je terug aan de rechterkant van het raampje. Met de blaadjesmallen van Noor! Achter de bladeren zie je een stuk Dutch Doobadoo Softboard Art Frame. Dit is zo leuk! Het is hetzelfde materiaal als van een bierviltje en zit op een A5 formaat vel. Het gebruik is heel handig. Gewoon de grootte uitknippen die je wilt en opplakken maar. Ik heb eerst dit frame op het kant geplakt en daarna de bladeren met bloemen erop.


Verder heb ik nog de bubblemal gebruikt van Memorybox en de letterstempels zijn ook van Noor! Design.

En dan het koordje door de gaatjes en hij kan opgehangen worden. 

Ik hoop dat je het leuk vindt en dat ik je heb kunnen inspireren. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en geniet van het mooie weer. Want zou de lente nu toch komen? Ik hoop het :)

Tot de volgende keer. 

Liefs, 

Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten