Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 28 februari 2015

SOL Dutch Doobadoo

Hallo allemaal,

Wat was het toch weer gezellig gisteren bij de SOL van Dutch Doobadoo. Elke maand kijk ik er weer naar uit. Zo gezellig samen freubelen. En hoe leuk is het om te zien dat elke creatie weer anders is. Terwijl we toch met dezelfde mal aan het werk gaan.

Dit is dan mijn creatie geworden.


En dit zijn de 2 onderdelen apart


Uiteraard wil ik hierbij Raff bedanken voor het bedenken van de ideeën. Echt elke keer weer zo origineel en gaaf!

Wil je weten hoe ik deze kaart gemaakt heb. Kijk dan even op ons Dutch Doobadoo blog http://dutchdoobadoo.blogspot.nl/. Daar verschijnt binnenkort de beschrijving van deze SOL.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en bedankt voor je bezoekje.

Liefs,


1 opmerking:

  1. Erg gaaf! Mooie stansen heb je gebruikt en afgewerkt met kant....heel leuk!
    Hopelijk krijg ik ook gauw weer eens tijd om mee te doen!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen