Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







woensdag 25 februari 2015

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! En wat een leuke reacties op de bloghop van Dutch Doobadoo. Dank jullie wel allemaal xx.

En over Dutch Doobadoo gesproken, er komen weer prachtige artikelen uit in de maand maart. Één van deze artikelen is de Shape Art Ornate 470.713.122. Ik denk wel dat deze één van mijn favorieten gaat worden. Wat is die gaaf zeg! Ik ben alvast ermee aan de slag gegaan en heb er deze verjaardagskaart mee gemaakt. Hij is voor Carla, een hobbymaatje die vandaag jarig is. Ze heeft hem ontvangen, dus ik kan 'm plaatsen :) Gelukkig waren de kinderen gisteren uit logeren bij opa en oma. Dus kon ik goed doorwerken, want hij moest gisteren ook nog op de bus haha. Maar ik ben blij dat ze er weer zijn.Want het was wel erg rustig thuis.....


De basis heb ik uit kraft papier geknipt, daarna een maatje kleiner uit crèmekleurig cardstock en daarna nog een maatje kleiner uit het nieuwe designpapier van Noor! Design, het grote blok van 30x30cm. En dit papier is heel gaaf!

Daarna heb ik een stuk kant erop geplakt. Onder het plaatje (van Gerda's hobbyshop) een mal van Noor! Design en ook rechts heb ik een Noor! mal 2x uitgestanst uit crème en lichtgrijs papier.

Achter de bingostempels nog een nieuwe mal van Noor! gebruikt. Bij de bloementoef heb ik een takjesmal gebruikt van Creative Expressions-Craft Dies- Blossoming Branch (artikelnr. CED1425). Hij is verkrijgbaar bij HobbyVision. De set bestaat uit 2 takjesmallen en 1 bloemetjes mal. Ik heb er 1 van gebruikt en wat een leuk effect geeft dat met de bloemetjes.


Bij de bloementoef heb ik nog de Dutch Doobadoo kraft paper art blaadjes geplakt. Altijd handig, zo'n velletje met blaadjes. Je knipt ze eruit en opplakken maar. En natuurlijk kun je ze ook een kleurtje geven. Ik heb ze gewoon bruin gelaten.


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.  Heb je nog vragen? Stel ze gerust hoor. Ik wens je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,





1 opmerking: