Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 9 februari 2015

Party

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om op het HobbyVision blog een creatie te laten zien. Deze keer heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Kadobox gemaakt.



De basis heb ik gemaakt uit wit cardstock papier. De Card Art box bestaat uit 2 delen. Een envelop en de kadokaart die je erin kunt steken. 

Voor de envelop heb ik de mal op wit cardstock gelegd, overgetrokken met potlood en uitgeknipt. Op de mal staan ook lijnen waar je langs moet rillen voor de plakranden.


Op de mal vind je ook een gedeelte die je kunt gebruiken om te matten. Ik heb deze uit zwart karton geknipt. Daarna de Dutch Doobadoo mask Party erop gelegd en ingesmeerd met structuurpasta. Daarna heb ik dit op bruin kraftpapier geplakt en uitgeknipt (net iets groter dan het zwarte karton). De randen heb ik wit gemaakt met crackle paint.

De voorkant heb ik verder versierd met de Dutch Doobadoo cardboard ballonnen en Paper Art blaadjes. De kadomallen zijn van Noor! Design. De roze bloemetjes zijn van Marianne Design en de klimop van Creative Expressions.


Voor de insteekkaart heb ik de basis ook uit wit cardstock geknipt. Het designpapier is van FabScraps. Het plaatje is van Nellie Snellen, Vintage Boys. Wat zijn het toch leuke plaatjes! De taartenmal is van Noor! Design en hoort natuurlijk bij een party. Net als op de voorkant van het envelop gedeelte, heb ik hier ook de Dutch Doobadoo Cardboard Art ballonnen geplakt. Ik heb het buitenste witte gedeelte eraf gehaald en dan komt dit ribbelkarton tevoorschijn. Onderaan de ballon heb ik nog een touwtje geplakt.

Bovenaan nog een leuk kanten randje geplakt. De strik heb ik nog een keer uitgeknipt uit kraft papier. De bladeren op de strik zijn ook van Noor! Design. Op de lussen heb ik transparante parels gemaakt met de Viva parelpen transparant. Op het moment dat je de parels erop drukt, zijn ze eerst nog wat wittig. Maar als het opgedroogd is, zijn ze helemaal transparant.


Ik vind het erg leuk dat je mijn blog bezoekt en hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En natuurlijk bedankt voor de altijd leuke reacties.

Ik wens je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!


1 opmerking: