Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 1 februari 2015

Sketch Challenge Dutch Doobadoo

Hallo allemaal,

Omdat er al zo ontzettend veel Dutch Doobadoo fans zijn, leek het ons leuk om ook een vaste maandelijkse Dutch Doobadoo blog challenge te starten. We zullen  gaan werken met een sketch waarbij je altijd als basis een Dutch Shape Art of Dutch Card Art mal nodig hebt.


Natuurlijk hebben de Dutch Doobadoo meiden er al mooie voorbeelden mee gemaakt om jullie te inspireren.

Dit is mijn voorbeeld geworden:


Je kunt meedoen met onze challenge tot 28 februari 2015 door een foto van je creatie inclusief je naam te plaatsen onderaan het Challenge bericht op ons Dutch Doobadoo blog bij Mr. Linky.

HIER ga je naar de challenge op ons Dutch Doobadoo blog.

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 28 februari met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons dit prijzenpakket:



 

 
We hopen dat jullie allemaal mee doen met onze eerste Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!



1 opmerking:

  1. Super gaaf!
    Een prachtige inspirerende uitwerking Monique!
    mooi materialen heb je gebruikt het DDBD modelletje mooie invulling gegeven n.a.v. de schets!
    Fijne avond nog!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen