Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 13 februari 2021

Kies met je hart

  Hallo allemaal,


Vandaag heb ik een Valentijnskaartje voor jullie. Maar eigenlijk is het toch leuker om het hele jaar door een "Valentijnskaartje" sturen naar iemand die je lief vindt of gewoon bewondert? 


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Puzzel Hart gebruikt. De binnenmaten heb ik overgenomen uit het designpapier Jingle Bells. Haha ja dit is kerstpapier, maar de rode vellen met witte stippen is natuurlijk ook heel geschikt voor een Valentijnskaartje. 

Paper Bloc Jingle Bells
6011/0610

6011/0610 Paper bloc Jingle Bells

Dutch Card Art Puzzel Hart
470.713.847

470.713.847 Dutch Doobadoo Card Art Puzzel Hart


De binnenkant van het hart bestaat uit puzzelstukjes. Deze heb ik met 3D kit erop geplakt zodat je wat diepte op de kaart krijgt. Onder de puzzelstukjes zie je nog een ander vel designpapier. De binnenmaat heb ik nog een keer overgenomen uit het designpapiervel met de groene strepen. Alleen nu zonder de puzzelstukjes. Deze heb ik onder de puzzelstukjes geplakt.



In het midden van de kaart heb ik de blauwe mal Laura geplakt. Ik vind hem zo leuk! Bij deze mal zit ook nog een mal van een klein bloemetje en blaadjes. Voor de blaadjes heb ik ook het designpapier gebruikt. De bloemetjes en blaadjes kun je dan weer op de mal plakken. Rechtsboven heb ik nog een stukje stuc tape geplakt. De Magnolia heb ik ingekleurd met Copics.

Blauw Frame Laura
6002/1589

6002/1589 Blauw Frame Laura

Mixed Up Stansmallen Stuc Tape
6002/1564

6002/1564 Mixed Up Stansmallen Stuc Tape



Bij bloemetjes horen natuurlijk ook takjes. De bruine takjes zijn de Floral Flourishes Branches 6002/1565. De kleine groene takjes zijn de Vintage Flourishes Takjes.

Vintage Flourishes Takjes
6003/0099

6003/0099 Vintage Flourishes Takjes


De tekst heb ik gestempeld op de Banners 6002/1467. Bij deze banners hoort de stempelset 6410/0526. Achter het stukje van de stuc tape zie je nog een gedeelte van de blauwe mal Angel. Ik heb hierbij de grootste maat genomen en deze 2x uitgestanst. Deze 2 heb ik naast elkaar geplakt en komen links en rechts achter de blauwe mal Laura uit.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,








Geen opmerkingen:

Een reactie posten