Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 20 februari 2021

Jippie.... Winter

 Hallo allemaal,

De lente staat nu voor de deur, maar wat hebben we toch een supermooie winterweek achter de rug. Een week waarin er genoten kon worden van de sneeuw en daarna nog lekker schaatsen. Persoonlijk ben ik wel blij dat de sneeuw weg is, ook al vond ik het een prachtig gezicht. Maar om nog even na te genieten, heb ik voor vandaag een winterkaartje gemaakt.


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Winter Muts gebruikt. De binnenmaten heb ik overgenomen uit het designpapier Starry Night.

Paper Bloc Starry Night
6011/0674

6011/0674 Paper bloc Starry Night

Dutch Card Art Wintermuts
470.713.748

470.713.748 Card Art Wintermuts



Bij een winterkaart hoort natuurlijk de Silent Night mal Winter. De tekst heb ik uit het designpapier gestanst. Bij deze mal zit ook een mal om de tekst te matten. Deze heb ik uit wit cardstock gestanst. Ik wilde het eerst uit zwart cardstock stansen, maar vond wit toch een mooier contrast geven tegen de donkere achterkant.

Silent Night Winter
6002/1495

6002/1495 Silent Night Winter


De Magnolia stempel heb ik ingekleurd met copics en heb hem geplakt op de blauwe frame Angel. Ik heb de één na grootste mal gebruikt. Daarna heb ik de mal nog een keer op zwart cardstock gelegd, overgenomen, uitgeknipt en achter de mal geplakt. Naast de stempel heb ik nog de Little Happiness stans Lelie van Dalen geplakt. Ik vind dit bloemetje zo lief!

Blauw Frame Angel
6002/1599

6002/1599 Blauw Frame Angel

Little Happiness stans Lelie van Dalen
6002/1563

6002/1563 Little Happiness stans Lelie van Dalen


Ik wilde nog iets op het bolletje plakken, maar wist nog niet wat. Toen zag ik ineens voor me op het bureau een uitgestanste Buckles zag liggen. Die moest het worden. En zou hier nog een tekstje op passen? Ik ben gaan zoeken in mijn map en heb toen de tekst Jippie gevonden. Die paste er net op en vond hem ook wel toepasselijk... jippie het was eindelijk echt winter. De tekst komt uit de stempelset voor banners 6410/0526. Dan nog een klein zwart lintje erdoor en klaar is de kaart.

Vintage Flourishes Buckles
6002/1566

6002/1566 Vintage Flourishes Buckles

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten