Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 26 november 2020

Dutch Doobadoo Bloghop nieuwe collectie

Hallo allemaal,

Zijn jullie klaar voor weer een nieuwe TE gekke Dutch Doobadoo collectie?




Stuk voor stuk laten we met het DT team een nieuw artikel uit de collectie zien en de vele mogelijkheden hiermee.
 

  • Ga van 26 november 2020 t/m 29 november langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat ook daar een leuke reactie achter!
 
 Wat leuk dat je de bloghop volgt. Als het goed is, kom je net bij Tineke vandaan. Ook ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe collectie en wel met de Card Art Easel Card Circle. Wat een tof model is dit zeg! 


De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock en de binnenmaten uit Noor! Designpapier Jingle Bells. In het midden van 1 van de 2 cirkels zit een vouwlijn die je naar voren vouwt. Ook de losse cirkel met de vlakken heb ik overgenomen uit cardstock, maar nu uit bruin. Daarna heb ik de buitenste 2 lijnen van de 3 lijnen die je in de vlakken ziet overgenomen uit rood cardstock. Ik heb hierbij gelijk ook de buitenkant van de buitenrand meegenomen. De vlakken heb ik overgenomen uit het designpapier. Dit heb ik allemaal op de bruine cirkel geplakt. Dit heb ik weer met de onderkant tegen de halve cirkel geplakt die naar voren is gevouwen.

Dutch Card Art Easel Card Circle
470.713.833

470.713.833 Dutch Doobadoo Card Art Easel Card Circle

Paper Bloc Jingle Bells
6011/0610

6011/0610 Paper bloc Jingle Bells


Nieuw deze maand zijn de Paper Art Santa. Ik heb hierbij de losse boompjes uitgeknipt en opgeplakt.

Laser Paper Art Santa
472.950.009

472.950.009 Laser Paper Art A5 Santa


Ach zie de kerstman toch zitten met zijn rendier. Zijn het geen schatjes? Ze zijn van Noor! Design en ik heb ze ingekleurd met distress inkt. Om de cirkel te laten staan, heb ik een aantal poinsettia's op de onderste cirkel geplakt. De cirkel met de vlakken rust tegen de poinsettia's zodat deze blijft staan.

 Mon Ami Rendier Dasher
 6002/1585

6002/1585 Mon Ami Rendier Dasher


Mon Ami Santa
6002/1586

6002/1586 Mon Ami Rendier Santa


De labeltjes, kerstballetjes en de kerstster bovenaan de kaart komen uit de labelvellen Jingle Bells.

Noor! Labelvellen Jingle Bells
6011/0429

6011/0429 Noor! Labelvellen Jingle Bells

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Om de bloghop verder te volgen, ga je vanaf hier verder naar 


Ook zij heeft weer een prachtige creatie gemaakt met de nieuwe collectie.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en nog veel plezier met het hoppen.

Liefs,



 

13 opmerkingen:

  1. Geweldig leuke en mooie kaart en wat ben ik blij met deze mal die is uitgekomen, heb 'm al besteld! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart. Ik vind de mallen ook geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker geïnspireerd geworden, superkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart.
    Deze mal vind ik ook een mooie en komt op mijn lijstje te staan.
    Groetjes YvonneBB

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe gaaf is deze de kerstman met zijn Rudolf naar buiten aan het kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart. Deze mal is ook weer zo leuk. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie easel met al die gave vakjes!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, wat is dit ook een mooie kaart geworden. Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi geworden wat een inspiratie weer van deze blogger. Altijd zo leuk. Fijne dag.
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat is dit een prachtig model en zo leuk met het hertje en de kerst man.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh dit is echt een gaaf model. Prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fantastische kaart!! Super stencil en wat schattig die kerstman met zijn arm om het rendier ☺️. Helemaal top 👍🏼

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen