Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 14 november 2020

Herfst

 Hallo allemaal,


Ohh wat is de herfst toch mooi! Ik ben gek op die mooie kleuren. Omdat het nog herfst is en omdat we echt een toffe herfstcollectie hebben, moest ik gewoon nog een herfstkaart maken. En dit is gelijk het verjaardagskaartje voor Jolanda geworden.
 


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art Bloemen gebruikt. Die heb ik overgenomen uit wit en oranje cardstock. Daarna heb ik deze nog een keer overgenomen uit het toffe designpapier Crunchy Leaves.

Scr@p Design Papier Crunchy Leaves
6011/0660

6011/0660 SCR@P Design Paper Crunchy Leaves

Dutch Shape Art Bloemen
470.713.198

470.713.198 Shape Art Bloemen


In het midden heb ik de prachtige blauwe mal Frame Viola geplakt. Die heb ik uit groen cardstock gestanst. Bij deze mal zitten meerdere mallen die in het midden passen. Daarvan heb ik de grootste mal uit oranje cardstock gestanst. Uit een maatje kleiner heb ik de stempel gestanst. De Magnolia stempel heb ik ingekleurd met copics.

6002/1587
Blauw Frame Viola

6002/1587 Blauw Frame Viola


Bovenaan de kaart heb ik de Autumn Guirlande geplakt. Ik heb de mal uit glad wit cardstock gestanst en daarna op kleur gebracht met diverse kleuren distress inkt.

Autumn Guirlande
6002/1489

6002/1489 Autumn Guirlande

 

Bij de herfst horen natuurlijk ook de vallende bladeren. Deze bladeren komen uit de mal Autumn Leaves. Ook deze zijn uit wit cardstock gestanst en op kleur gebracht met distress inkt.

Autumn Leaves
6002/1490

6002/1490 Autumn Leaves


Ohhh wat vind ik deze kastanjebladeren toch gaaf! Ook die heb ik uit glad wit cardstock gestanst en op kleur gebracht met distress inkt.

Vintage Flourishes Kastanjebladeren
6003/0098

6003/0098 Vintage Flourishes Kastanjebladeren


En hoe leuk zijn toch deze takjes. Ze komen uit de mal Floral Flourishes Branches. En ook deze heb ik uit glad wit cardstock gestanst en op kleur gebracht met distress inkt. 

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten