Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







woensdag 12 februari 2020

Life is like a cup of tea.....

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een theekaart gemaakt. Ik heb hiervoor de toffe Card Art Bridgefold gebruikt.


Ik ben begonnen door de mal over te nemen op wit cardstock en de rillijnen gerild. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit het designpapier Afternoon Tea van Noor! Design.

Dutch Card Art Bridgefold
470.713.339
470.713.339 Fold Art Drieluik


De randjes van het designpapier heb ik bruin gemaakt met distress inkt Vintage Photo en ruw gemaakt met de distresser. Langs de randjes heb ik de blauwe Noor! Design randmal Easter geplakt. 

Het theekopje en het lepeltje en vorkje zijn oudere mallen van Noor! Design en helaas niet meer verkrijgbaar.

Ik ben fan van het strikje (Little Happiness van Noor! Desig). Die is zo leuk en je kan hem natuurlijk ook verticaal gebruiken. 


Dit is de rechterkant van de kaart. Ook hier het leuke strikje en de kopjes met schoteltjes (die helaas ook niet meer verkrijgbaar zijn)


Op het middelste vlak heb ik de labelvellen Afternoon Tea gebruikt. Uit deze vellen komt het plaatje, de bingokaartjes en de banner. Het plaatje heb ik geplakt op de blauwe Noor! Design mal Oval Sophia.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en natuurlijk ook voor je reactie.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De volgende artikelen heb ik gebruikt voor deze kaart:

470.713.339 Fold Art Drieluik  6011/0535 Paper bloc Afternoon tea    6011/0424 Noor! Labelvellen Afternoon Tea 

  6002/1285 Blauw Border Easter  6002/1387 Little Happiness Strikje  6002/1112 Blauw Frame Oval Sophia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten