Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 13 februari 2020

Blowing the Blue Out of Monday....

Hallo allemaal,

Ik ben eigenlijk een echte koffieleut, maar theekaartjes maken is natuurlijk ook heel leuk om te doen. Vooral met deze gave Card Art Theepot.


De mal heb ik overgenomen uit het gekleurde cardstock dat bij het designpapier hoort. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit het designpapier van Maja Design Little Street Café. De randjes van het designpapier heb ik bruin gemaakt met distress inkt Vintage Photo en daarna ruw gemaakt met de distresser.

Dutch Card Art Theepot
470.713.763
470.713.763 Card Art Ketel


De  Pearl Pen is wel één van mijn favoriete basis artikelen van Dutch Doobadoo. Ik gebruik hem vaak. En ook deze keer weer. Bovenop het handvat heb ik een rij parels gemaakt en op het dekseltje van de theepot.

Dutch Pearl Pen Wit
870.003.010
870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit


In de set designpapier zit ook een vel met losse plaatjes. Één heb ik uitgeknipt en geplakt op een blauwe mal van Noor! Design. Natuurlijk mogen de bloemetjes niet ontbreken. Deze zijn ook van Noor! Design, de Floral Flourishes Charlotte. Naast het plaatje heb ik nog een theepotje geplakt. Dit is een oudere mal van Noor! Design die niet meer verkrijgbaar is.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Dan wens ik je nog een fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,



Dit zijn de artikelen die ik gebruikt heb:

470.713.763 Card Art Ketel  870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit     6002/1314 Floral Flourishes Charlotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten