Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







vrijdag 21 februari 2020

Bloghop Dutch Doobadoo Collectie Februari

Hallo allemaal,

Zijn jullie weer klaar voor een nieuwe TE gekke Dutch Doobadoo collectie? Want hij is weer geweldig!
 Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Stuk voor stuk laten we met het DT team een nieuw artikel uit de collectie zien en ook de vele leuke mogelijkheden hiermee.

Wat moet je doen om kans te maken op een supergaaf Dutch Doobadoo pakket?
  

  • Ga tussen 21 februari t/m 23 februari 2020 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Wat leuk dat je de bloghop volgt. Als het goed is, kom je net bij Tineke vandaan. Ook ik ben aan de slag gegaan met de toffe collectie en wel met de MDF Organizer.


Ik ben begonnen door de onderdelen aan 1 zijde wit te maken met de witte gesso van Dutch Doobadoo. De andere zijde heb ik beplakt met het designpapier AB Studio Never-Never Land.

Dutch Gesso Wit
870.002.010
870.002.010 Gesso Wit 250 ml


Nadat ik alle onderdelen in elkaar heb gezet, heb ik een smal randje kant onderaan geplakt. Hierover nog een parelrandje voor de afwerking.

Dutch MDF Organizer
460.440.414
460.440. Dutch Doobadoo MDF Organizer


Aan de linkerzijde heb ik wat bloemen geplakt. Deze bloemen en bladeren zitten op een los knipvel bij het designpapier.

Achter de bloemen heb ik de nieuwe Noor! Design Vintage Teaparty Doily geplakt. Wat een gave doily is dit zeg. En ook nog eens in een superleuk formaat. Een ideale maat om hem ergens achter te plakken. 


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Om de bloghop verder te volgen, ga je vanaf hier verder naar


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en natuurlijk ook voor je altijd leuke reactie.

Dan wens ik je een fijne dag en veel plezier met het hoppen.

Tot de volgende keer!

Liefs,



Dit zijn de artikelen die ik gebruikt heb:
 




870.002.010 Gesso Wit 250 ml  460.440. Dutch Doobadoo MDF Organizer   6002/1465 Vintage Teaparty Doily  
Collection Kit - AB Studio -  Never-Never Land

16 opmerkingen:

  1. Prachtig deze nieuwe organiser van DDD en super mooi gepimpt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke bak voor de knutsel kamer mooi opgepimpt groet ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke organiser en wat nostalgisch met de bloementoef.
    Super mooi papier heb je gebruikt voor het versieren.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige organizer Monique, heel mooi bewerkt....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan! Echt leuk, die organizer!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf de organizer. Hij is al besteld hoor 🙈🙊
    Je hebt hem super leuk gepimpt. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had hem al besteld en nu weet ik ook hoe ik hem het beste kan bewerken en versieren. Dank je wel voor de tips; nu kan ik ermee aan de slag 💕💕

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi !! Leuk idee om zelf een organizer te maken !!
    Groeten,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wooooow Monique wat een beeldige Organizer...dat is heel mooi pakketje en die heb je prachtig opgepimpt....
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig postbakje. Echt een pronkstuk in je interieur. Heel mooi!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. deze zou ik ook wel eens willen gaan maken. Handig om dingen in op te ruimen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk gedaan, altijd handig op je bureau.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi,zonnig kaartje,en de organizer is onmisbaar op je bureau,ook zo,n lief papier

    BeantwoordenVerwijderen