Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 24 februari 2020

Card Art File Folder

Hallo allemaal,

Begin februari hebben we een extra tussencollectie uitgebracht. Één van de nieuwe mallen is de Card Art File Folder. Dit is echt weer zo'n mal die je heel mooi kunt combineren met andere Dutch Doobadoo mallen. 


Ik ben begonnen door de mal over te nemen uit wit cardstock. Daarna heb ik uit wit cardstock 2 stukken gesneden van 10 x 15 cm. Daarna heb ik 2 stukken van 9,5 x 14,5 cm gesneden uit designpapier van Craft O 'Clock Creative Reverie en dit op het cardstock geplakt. Tussen het cardstock en het designpapier heb ik een randmal van Noor! Design geplakt. De binnenmaten van de mal heb ik ook uit dit designpapier overgenomen.

Dutch Card Art File Folder
470.713.769
470.713.769 Fold Art


Nadat het designpapier op het witte cardstock is geplakt, heb ik eerst de ene helft van de Card Art File Folder op het rechthoekige stuk cardstock + designpapier geplakt. Ik heb hierbij alleen op de rechte randen een strookje dubbelzijdige tape geplakt zodat er ook nog labels ingeschoven kunnen worden. Tussen het cardstock en de File Folder heb ik nog een halve blauwe mal van Noor! Design geplakt.

Linksbovenaan zie je nog een paar parels die ik gemaakt heb met de Dutch Pearl Pen Wit.

Dutch Pearl Pen Wit
870.003.010
870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit

Hierna heb het stuk cardstock neergelegd. De file folder in elkaar gevouwen en dan op de andere helft van de File Folder het andere cardstock geplakt.

Links heb ik nog wat bloemen (Floral Flourishes Chrysant van Noor! Design) geplakt. Achter de bloemen zie je nog de brievenbus, ook van Noor! Design.


Ook hier mochten de chrysanten niet ontbreken. Achter de chrysanten heb ik nog een filmpstripje geplakt.

Op de linkerzijde in het midden zie je het leuke raampje met een klimop. Beide zijn van  Noor! Design. De kleine bloemetjes komen uit de Little Happiness bloemen. In het midden van de bloemetjes heb ik een pareltje gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,



Dit zijn de artikelen die ik gebruikt heb:

470.713.769 Fold Art  870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit  6002/1384 Blauwe Doily mal  6002/0972 Floral Flourishes Chrysant 

6003/3002 Little Happines brievenbus    6002/0978 Little Happines Filmstrip  6002/1080 Little Happiness Deco-raam    6002/1026 Autumn Klimop 

6002/0774 Little Happines bloemen  

1 opmerking: