Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 7 januari 2019

Bella Lulu Bloghop Kalender

Hallo allemaal,

We hebben weer een stempelset bij Bella Lulu die we jullie willen laten zien! Namelijk de set "Kalender". Ideaal voor verjaardagskaarten.

** klik {HIER} om de stempel te bestellen **

3002/0106 Bella Lulu Clear Stamp Verjaardag

Om jullie te inspireren hebben we er natuurlijk weer een bloghop aan verbonden. 
   


Wat moet je doen?

  • Ga op 7 januari langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Noor! & Zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Wat leuk dat je meedoet met de bloghop. Als het goed is, kom je net bij Thera vandaan. Ook ik heb een verjaardagskaart gemaakt met deze gave stempelset. Dit is mijn kaart geworden.


De feestdagen zijn weer voorbij en daarmee ook de drukte. Dus had ik weer tijd en ook zin om te freubelen. Ik heb me dan ook eens weer heerlijk uitgeleefd met als resultaat deze volle kaart haha.

 Voor de basis heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Shape Art XL gebruikt. Een lekker grote mal, waar dus ook heel veel op kan. Zoals je hieronder ziet, staan er rillijnen op deze mal. Die heb ik voor deze kaart niet gebruikt en is het een gewone rechte kaart geworden.

Dutch Shape Art XL
470.713.170
470.713.170 Shape Art  XL

De basis heb ik overgenomen uit Florence Cardstock Cassis, daarna een maatje kleiner uit cardstock Raffia. Het designpapier dat ik gebruikt heb is van Noor! Design Secret Garden. Echt zo mooi papier dit. 

Paper Block Secret Garden
6011/0531
6011/0531 Paper bloc Secret Garden

Het plaatje, de bingokaartjes en het hele kleine plaatje dat je linksonder van het plaatje ziet, komen uit de labelvellen Secret Garden.

Verder heb ik de kaart opgepimpt met diverse Noor! Design mallen. Onderaan dit bericht heb ik alle artikelen vermeld die ik gebruikt heb. 

Op de blauwe Kantrand Cirkel heb ik de stempel gezet met de leuke tekst "Pak je Slingers en versier het leven! 

En hoe gaaf is de Dahlia mal! Ik heb de Dahlia gestanst uit Raffia en Bear cardstock. De blaadjes heb ik uit Acacia cardstock gestanst. De Birthday stans heb ik uit Sugar Beet gestanst net als de cirkel met de stempel.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en nog veel plezier met de bloghop.

Om de bloghop verder te kunnen volgen, ga je vanaf hier verder naar


Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij Noor & Zo. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

470.713.170 Shape Art  XL  6011/0531 Paper bloc Secret Garden  

6011/0414 Noor! Labelvellen Secret Garden  6002/1141 Blauw Kantrand Cirkel    

6002/1198 Blauw Frame Swirls  6002/1235 Summer Lovin Dahlia  6002/0974 Blauw Netrand met bloemen  

6003/0033 Vintage Flourishes 2 Vlinders  6002/1174 Gouden Border Birthday  6002/1026 Autumn Klimop  3002/0106 Bella Lulu Clear Stamp Verjaardag  

2928-026 Florence cardstock sugar beet  2928-032 Florence cardstock cassis  

2928-002 Florence cardstock raffia  2928-094 Florence cardstock bear

684N Nuvo crystal drops walnut




4 opmerkingen: