Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







vrijdag 25 januari 2019

A Party Without Cake is just a Meeting

Hallo allemaal,

Ik vind het altijd erg leuk om te spelen met een Dutch Doobadoo mal om er zo weer net iets anders van te maken. Dat heb ik ook met de Card Art Donut gedaan. Ik heb er een dubbele kaart van gemaakt en ook nog eens 2 naast elkaar.


Ik ben begonnen door het witte cardstock dubbel te vouwen (met de goede kanten tegen elkaar). Daarna heb ik de donut mal op het cardstock gelegd. De bovenkant van de mal heb ik net iets boven de vouw gelegd. Alleen voor de voorkant heb ik de cirkel eruit gesneden. De achterkant heb ik gewoon dicht gelaten. Dit heb ik nog een keer herhaald en heb dus zo 2 losse donuts.

Dutch Card Art Donut
470.713.693
470.713.693 Dutch Card Art Donut

De binnenmaten heb ik overgenomen uit Noor! Designpapier Pink Petals. En hoe leuk zijn de bijpassende labelvellen Pink Petals? Echt zo gaaf dit!

Noor! Labelvellen Pink Petals
6011/0412
6011/0412 Noor! Labelvellen Pink Petals

De bloemen heb ik gemaakt met de Noor! Design Floral Flourishes Chrysanten mal. Bij deze chrysantenmal horen ook de kleine blaadjes. En met een leuk takje erbij is het bloementoefje compleet. 


Nadat ik beide donuts heb beplakt met designpapier, heb ik beide donuts op elkaar geplakt zoals je hierboven ziet op de foto.


En zo ziet het aan de achterkant eruit. Het is heel eenvoudig en zo heb je net weer een andere kaart.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.693 Dutch Card Art Donut6011/0594 Paper bloc Pink Petals    

6011/0412 Noor! Labelvellen Pink Petals  6002/0972 Floral Flourishes Chrysant  

1 opmerking: