Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 21 januari 2019

Bella Lulu Bloghop - Endless Love

Hallo allemaal,

Weer een te gek nieuw knipvel bij Bella Lulu, namelijk Endless Love. En deze is zo schattig!

** klik {HIER} om dit knipvel te bestellen **

3000/0026 Bella Lulu Knipvel Endless Love
Het leuke knipvel past supergaaf bij het Endless Love designpapier van Noor! Design.

** klik {HIER} om de Combideal te bestellen **

3001/0026 Bella Lulu combideal Endless Love
Om jullie te kunnen inspireren, hebben we er een bloghop aan verbonden. 
Wat moet je doen?

  • Ga op 21 januari 2019 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Noor! & Zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Als je de bloghop volgt, kom je, als het goed is, net bij Monique vandaan. Ook ik ben aan de slag gegaan met het superleuke knipvel.


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Fleshanger met envelop gebruikt. Het designpapier dat ik gebruikt heb, is van Endless Love van Noor! Design en past precies bij het knipvel.

Dutch Card Art Fleshanger met envelop
470.713.699
470.713.699 Card Art Fleshanger met envelop

Op de envelop heb ik de nieuwe hartenmal van Noor! Design geplakt. En wat is die toch mooi! Hierop heb ik het plaatje uit het knipvel Endless Love geplakt.

Noor! Design Blauw Hart
6002/1250
6002/1250 Blauw Hart

Bovenaan heb ik een labeltje gehangen. Ik heb hiervoor de Scr@p Stencil Tags en Labels gebruikt. De tekst erop komt ook uit het knipvel en heb ik gestanst uit een cirkel die uit de blauwe mal Kantrand Cirkel komt.

Natuurlijk mochten de bloemen niet ontbreken en heb de chrysant gebruikt en gestanst uit rood en wit cardstock. Onderaan dit bericht vermeld ik welk cardstock ik gebruikt heb.



Uit de mal van de envelop kun je ook een kaart maken. Maak de kaart net iets kleiner dan de envelop en hij past er precies in. Op het kaartje heb ik de Dutch Doobado Box Art Giftcard geplakt. In dit envelopje past precies een cadeaukaart. 

Dutch Box Art Giftcard
470.713.051
470.713.051 Box Art Giftcard

Onderaan het envelopje heb ik nog een stukje van de Noor! Design Pearl Ribbon geplakt. Boven de envelop heb ik met de One of a Kind Ballonnen de tekst lief gemaakt. Echt wat een toffe mal is dit zeg. Ik denk dat ik die vaak ga gebruiken.


Dan nog even een foto van de fleshanger en kaartje.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Om de bloghop verder te volgen, ga je vanaf hier verder naar


Dan wens ik je nog een hele fijne dag en veel plezier met het hoppen.

Tot de volgende keer!

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij Noor! & Zo. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

470.713.699 Card Art Fleshanger met envelop  3001/0026 Bella Lulu combideal Endless Love  

6002/1250 Blauw Hart   6002/0881 Scr@p Stencil - Tags and Labels  

6002/1141 Blauw Kantrand Cirkel  470.713.051 Box Art Giftcard6002/1177 Noor! Design Stans Pearl Ribbon  

6002/1211 One of a Kind Ballonnen   6002/0972 Floral Flourishes Chrysant  

2928-028 Florence cardstock kiss  2928-044 Florence cardstock sky








Heel veel plezier bij het hoppen!

8 opmerkingen: