Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 28 januari 2019

Bloghop Bella Lulu - Let's Party

Hallo allemaal,

Zijn jullie klaar voor een feestje? Want vandaag willen we jullie het gave nieuwe "Let's Party" knipvel laten zien.

** klik {HIER} om dit knipvel te bestellen **

3000/0010 Bella Lulu Knipvel Let's Party
Het leuke knipvel past supergaaf bij het Let's Party designpapier van Noor! Design.

** klik {HIER} om de Combideal te bestellen **

3001/0010 Bella Lulu combideal Let's Party
Om jullie te inspireren, hebben weer een superleuke bloghop voor jullie.

Wat moet je doen?

  • Ga 28 januari 2019 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Noor & Zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Wat leuk dat je de bloghop volgt. Als het goed is, kom je net bij Thera vandaan. Ook ik ben aan de slag gegaan met het superleuke knipvel en bijpassend designpapier.


Ik heb er een kinderverjaardagskaartje van gemaakt. Voor de basis heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Shape Art Label gebruikt. Deze ligt eind deze week in de winkel.

Shape Art Label
470.713.173
470.713.173 Shape Art Label

Ik heb de shape art op zijn kant gelegd. Rechts heb ik de mooie blauwe kantrand Cirkel mal gebruikt. Hierop heb ik het plaatje uit het knipvel geplakt.

Aan de linkerkant heb ik nog een nieuw artikel van Dutch Doobadoo gebruikt, namelijk de Stencil Art Alphabet A-Z.


Ik heb gekozen voor de letter N, want de kaart is voor een meisje waarvan de naam begint met een "N". In plaats van een slinger, kun je dus ook gewoon 1 letter gebruiken voor op bijvoorbeeld een kaart.

Dutch Stencil Art Alphabet A-Z
470.990.112
470.990.112 Dutch Stencil Art Alphabet A-Z (4)

En ja..... bij een party mogen de ballonnen niet ontbreken toch? Ik heb hiervoor de Noor! Design One of a Kind Ballonnen gebruikt. Dit is nu al een favoriete mal bij mij. Ik denk dat ik hem vaak ga gebruikt. 


De label heb ik gemaakt met de Noor! Design Scr@p Stencil Tags and Labels. Wat een toffe stencil is dit zeg! In het midden heb ik de tekst uit het knipvel erop geplakt.

Scr@p Stencil Tags and Labels
6002/0881
6002/0881 Scr@p Stencil - Tags and Labels

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Om de bloghop verder te volgen, ga je vanaf hier verder naar


Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en natuurlijk ook voor jullie altijd leuke reacties. 

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij Noor & Zo. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

470.713.173 Shape Art Label  470.990.112 Dutch Stencil Art Alphabet A-Z (4)  6002/1141 Blauw Kantrand Cirkel

6002/0881 Scr@p Stencil - Tags and Labels    6002/1211 One of a Kind Ballonnen  




6 opmerkingen: