Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







vrijdag 4 mei 2018

The Legend

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een kaart laten zien op ons Noor & Zo blog. Ik heb een kinder verjaardagskaart gemaakt. Ik maak ze niet vaak. Maar de Dutch Doobadoo Card Art Airplane is echt zo leuk om die hiervoor te gebruiken.


Voor de basis van de kaart heb ik de Dutch Doobadoo Fold Card Art Tri-Shutter gebruikt. De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. De binnenmaten heb ik overgenomen uit het superleuke Man Card Designpapier. Op het voorste vlak heb ik een kaartje uit één van deze vellen geplakt. Hierboven op een vliegtuig met een paar propellers uit de Paper Art Airplane. Rechtsonder heb ik nog een paar pareltjes gemaakt met de Nuvo Crystal Drops.


 Het vliegtuigje heb ik uit blauw cardstock gehaald. Daarna de binnenmaten uit het designpapier Man Card.


In een vliegtuig hoort natuurlijk ook een piloot. Hiervoor heb ik Hanna omgdoopt tot piloot Hans. De snor komt uit de Dutch Doobadoo Paper Art Black Mustaches. Staat hem wel goed, vind je niet?


Een cijfer voor de leeftijd staat altijd leuk op een verjaardagskaart. Deze komt uit de Dutch Doobadoo Stencil Art Numbers 2.



Zoals ik hierboven heb vermeld, heb ik voor de basis de Dutch Fold Card Art Tri-Shutter. Ik heb hem alleen niet rechtop gezet, maar liggend zoals je op de foto's hierboven kunt zien. 

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.328 Fold Card Art Tri-shutter   470.713.666 Card Art Airplane   472.948.050 Laser Paper Art A5  Airplane 

 870.001.000 Dutch Doobadoo Alleslijm   870.001.001 Dutch Doobadoo Lijmpen 28 ml.  6002/1039 Mon Ami Hanna  

378217 Handsome Cards desginpapier handsome  378225 Handsome Cards desginpapier Stripe   

378254 Handsome Cards desginpapier Real man   684N Nuvo crystal drops walnut

Geen opmerkingen:

Een reactie posten