Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







vrijdag 18 mei 2018

Dans!

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een balletkaartje voor jullie. Ik heb eigenlijk niks met ballet. Eigenlijk helemaal niets wat met dansen te maken heeft. Maar een balletkaartje maken, vind ik dan wel heel erg leuk om te doen. Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Trapjes gebruikt.


Ik ben begonnen door de basis van de Dutch Doobadoo mal over te nemen uit wit cardstock. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit het prachtige designpapier Vintage Soul. 

470.713.665 Card Art Trapjes

Aan beide zijdes heb ik een blauwe Netrandmal met bloemen geplakt. Op de grote bloemen heb ik nog een keer een bloemetje gestanst uit donkerrose papier. Deze set met bloemen komt uit de blauwe mal Ovaal met bloemen. 


Op de linkerkant heb ik de Blauw Ovaal mal uit het groene designpapier gestanst. Daarna gemat op wit cardstock. En ook hier weer extra donkerrose bloemetjes geplakt. 

492.500.001 Greyboard Art Frames Round

Achter de mal heb ik een stuk kant geplakt en nog een stuk designpapier. De randen heb ik bruin gemaakt met Vintage Photo en bewerkt met de distresser. Linksboven heb ik 2 regenbogen geplakt. 


Aan de linkerkant van het trapje heb ik het kleine Noor! raampje geplakt. Die is gestanst uit kraft papier en na het embossen heb ik de ge-emboste gedeeltes bruin gemaakt met Vintage Photo. Op het trapje heb ik de leuke labeltjes geplakt. En op elk labeltje een klein bloemetje met in het midden een roze parel. Deze heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Roze.

6002/1089 Friendz Isabella

Rechts naast het trappetje heb ik de gave Dutch Doobadoo Greyboard Art Frames Round geplakt. Die heb ik rose gemaakt met Versamagic. Ook hierop kleine bloemetjes met roze parels.

6002/1100 Little Happiness Labels

Op een danskaartje mag natuurlijk een danseres niet ontbreken. De danseres is de nieuwe Friendz Isabella. Bij het maken van Isabella is de Quickstik Craft Tool echt een onmisbaar artikel! Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.  Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.665 Card Art Trapjes   870.001.000 Dutch Doobadoo Alleslijm  870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit  


870.003.019 Dutch Doobadoo Pearl Pen roze492.500.001 Greyboard Art Frames Round   6002/0974 Blauw Netrand met bloemen  

6002/0975 Blauw Ovaal bloemen  6002/0774 Little Happines bloemen     6002/1080 Little Happiness Deco-raam


6002/1100 Little Happiness Labels    6002/1089 Friendz Isabella  00745 Quickstik Craft Tool

Mini Distress Ink Pad  Vintage PhotoGD-000-075 Versa Magic Dew drops Pink Petunia   

6011/0568 Paper bloc Vintage Soul  6002/1109 Little Happines Rainbow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten