Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 1 mei 2018

Dutch Doobadoo Sketch Challenge #39

Hallo allemaal,

Een nieuwe maand, dus is het ook weer tijd voor een nieuwe Sketch Challenge. Deze keer een Sketch Challenge die goed te gebruiken is voor mannen kaarten.

We hebben gekozen voor een shape art deze maand.

En dit is mijn voorbeeldkaart geworden. 


De grootste maat heb ik overgenomen uit kraft, een maatje kleiner uit wit cardstock en daarna nog een maatje kleiner uit designpapier Prima Ballerina van Noor! Design.

De strik komt uit de Paper Art Scatter Bows

Dutch Paper Art Scatter Bows
472.948.017

Verder heb ik de kaart opgepimpt met mallen van Noor! Design.

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind mei 2018 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge Groep op Facebook.

Heb je geen Facebook? Dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: joyce@dutchdoobadoo.nl

En natuurlijk hebben we aan deze challeng ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen eind mei met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans). De winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.

We hopen dat jullie allemaal meedoen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij Noor & Zo. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

470.713.152 Shape Art Label 4  472.948.017 Laser Paper Art A5 Scatter Bows  870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit  870.001.000 Dutch Doobadoo Alleslijm

6011/0560 Paper bloc Prima Ballerina  6002/0987 Blauw Vierkant Vlinder met frame  

6003/0068 Vintage Flourish Poloroid  6003/0071 Vintage Flourishes Clips  6002/0931 Life is a Journey Wererdbol & verrekijker

6002/1049 One of a Kind Alfabet-labels  6003/0080 Vintage Flourishes Hydrangea


Geen opmerkingen:

Een reactie posten